Samalla kaadettiin ilmeisesti vähän vettä meidän kamiinaan. Kyllähän Green menisi vieläkin.
Yle Puheella Tapola kertoili juuri puolustustilanteesta. Tuhkasen kohdalla asiat päätetty ennen Kemiläisen & Sammalkankaan loukkaantumisia, Tuhkaselle haettiin peliaikaa. Tapolan mukaan “Silmät on auki” koskien uutta pakkia, vitsikkäänä heittää Tuuskille tarjousta ;D. Kentälle pakiksi. Kuulemma Tuuskin pakkipolku kentällä on jo käyty :D.
Onko Green kuitenkaan sitä mitä tarvitaan?
Mielestäni ei.Mites Wiliam Mäkinen? En tosi osaa sanoa miehen pelitaidoista yhtikäs mitään…
Liiga Tällaiselta näyttää stastistiikat.Mulle tosin käy melkein kaikki hyvät hinta laatu suhteen puolustaja kumminkin ei kyseisen pelaajan tarvitsi olla mikään ikä loppu.
Kyllä mä tonne Kohelon suuntaan uskon katseiden olevan.
Tarvitaan lihaa maalin eteen.
Tiedän, että ajattelette samaa kuin minä nyt
Mitä tekee Bull Mentula keväällä?
HÄN SYÖ RAHKAA! Greeneri kävis mulle hyvin ja vaikka Savilahti-Nagander pakkiin.
No ei Turresta kyllä suurta haittaakaan olis, mutta en usko että on realistinen vaihtoehto.
Mistä tää Mäntylän lempinimi tulee?Ihan outo minulle.Ite olen mäntylälle kehitellyt lempi nimen Purkka Patentti onko ok?
Olin hetken pois ja ketju avattu ja monta viestiä nyt niitä halkoja ystävät hyvät
Lisään halkoja pesään omaltakin osalta!
Kyllähän Green yhden kevään ajaksi olisi erittäin hyvä sentteri meille talkoolaiseksi, vaikka aiemmin toppuuttelinkin, ettei pitemmäksi aikaa kannata hankkia. Siinä olisi sellainen työmyyrä ja maalinedustan mörkö, että alta pois. Lajunen ja Järvinen ovat varsin mainiot kärkiketjujen sentterit. Let’s go Josh Green, pick The Battle Axe and get that Son home that you didn’t get earlier!
Olen tosin vähän kahden vaiheilla, tarvitaanko sentteriä. Näilläkin mielestäni pärjättäisiin sillä olettamalla, että loukkaantumisia ei tule. Rauhalan panos on ehkä vähän siinä ja siinä kovissa peleissä. Mielestäni ansaitsisi kyllä olla kokoonpanossa, mutta mieluummin ehkä nelosketjun laiturina.
Matti Järvinen olisi kyllä haku myös. Mites Tero Koskiranta? Muualla ei ihan nappiin ole mennyt, mutta SaiPassa kelvolliset tehopisteet on hänkin tehnyt: 39 otteluun 11+9. SaiPallakin on kuitenkin vain viisi pistettä pudotuspelirajaan ja voi olla, että SaiPa pysyy pudotuspelitaistelussa ainakin lähes runkosarjan loppuun asti.
Pakkiosasto on kuitenkin mielestäni se kriittisin osa-alue tällä hetkellä. Harmi, kun Tuhkanen päästettiin KooKoohon eikä tehty Heikkilän mallista siirtorajalle asti -lainaa. Nyt olisi tarvetta. Vähintään yksi puolustaja on tulossa, sitä pidän varmana. Tuleeko jopa kaksi? Kovaotteista omanpään luutaa mallia Foster / Kankaanperä tuo rosteri huutaa.
Metsola? Karhunen? Mäntylä? Eiköhän näitäkin nimiä täällä vielä tulla heittelemään. Onko Tuukka saatavissa? Onko molemminpuolista kiinnostusta? Onko Tappara tyytyväinen maalivahtitilanteeseen? Siis niin tyytyväinen, että jos metsän eläimiä olisi maalin suulle saatavissa, voisiko vastustaa kiusausta?
Ai että, kipinäketju on taas täällä. Tulee varmaan notkuttua taas foorumilla enemmän kuin pitäisi. Kevät tulee, elämme jälleen hienoja aikoja, ystävät hyvät!
Kaikki tekeminen tähtää kohti
!
Samaa ihmettelen. Tuukka Mäntylä on Tuke.
Greenillä vois olla haluja tullakki. Kaverilla kuitenki ikää jo mittarissa ja ois melkeempä viimenen mahdollisuus päästä nostelee kannua miettikää sitä motivaation määrää
Mike on kova bilettäjä, ettei vaan Tampereen kirkkaat valot, Jäähovi ym. sokaise Los Angelesin laimean yöelämän jälkeen.
Tai Fleuryn kehumat Apa Kulmalan äidin lihapullat. Toisaalta Richards voisi houkutella silloin humppakaverinsa Jeff Carterin mukaan🤔
Pelaajien piirissä Turri
En oikein ymmärrä miksi täällä on niin paljon haaveiluja liigassa pelaavista pelaajista, sillä mikään jengi ei taida olla tyhjennysmyyntiin pakotettu, vaan kaikki taistelevat pudotuspeleistä, ellei nyt tule isoja romahduksia.
Tottakai Green ja Malinen kelpaisivat, mutta Kookoon tilanne vaikuttaa ihan hyvältä nyt.
Nehän ovat nimenomaan haaveiluja. Mitä vikaa siinä on?
Olet oikeassa, että tuskin mikään joukkue on valmis tyhjennysmyynteihin nyt, mutta siirtorajaan mennessä tilanne voi muuttua.
On sitten vaihtunut matkalla.
Voihan tänne haaveilla vaikka Nhl:n pistepörssin kärkeä, mutta tänne listataan kaikkien jumbojengien ykkös- ja kakkossentterit, kun mikään jengi ei näitä todennäköisesti ole myymässä, ellei tipu kelkasta seuraavan kymmenen pelin aikana.
Mahtavaa, kipinätime vihdoinkin. Sentteri ja 1-2 pakkia kiitos