Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

Tsiisus, vedet valuu silmistä! Onko tällasia kuvia mahdollista ihmisen tehdä ilman tajunnanlaajentajia?

Toivottavasti meidän Kärki-hankinta ei oikeasti ole miina :worried:

Onko meidän teltta käyny niin kuumana että on palanut? Jäljellä näkyy enään vieläkin punaisena hehkuva kamina.

1 tykkäys

Kamiinahan siellä on mansikkana, vartioteltta palanut ympäriltä.

3 tykkäystä

Mä olin pidemmällä tarkkailureissulla, mutta taisin juoda lämmikkeitä sen verran, että ei tarttunut mitään muistikuvia asioista.

Naama näyttää edelleen samalta kuin Leinosella tuossa @Kilo :n kuvassa.

Aivan. Kato ei laivaston mies tällaisia tiedä. Tosin, suvussa liikkuu legenda, että skappari isoisällä olisi jotain tekemistä kaminan designin kanssa. Tosin, tuossa sukuhaarassa on savolaista verta, joten suattaapi olla ettei olekkaan.

1 tykkäys

Jätän tämän tähän muokkaamatta:
http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/318-tammikuu-2017/9494-charles-linglet-ei-jatka-tapparassa

Kilon kuva on kyllä todella hieno taas :D. Näätä saa vähän sähköä ;).

1 tykkäys

Kamina senkuin kuumenee lisää…

1 tykkäys

Mielenkiintoista nähdä mikä juoni Mikillä on, kun potki Lingletin pois… Tuleeko tänään jo joku uusi?

Haisisko vähä Kuuselalle?

1 tykkäys

Mahtaa olla kova seppä

Pakko olla jo uus äijä tiedossa

Huhut tuntuu olevan vähissä. Ettei vaan oo ilvees päässyt puraisemaan piuhoja?

Itse kans haaveilen, että kohta Kuusela kertoo tulostaan :smiley:

1 tykkäys

Nyt ei oo enää pää jäässä, vaikka varpaat on tulessa. Jotain tuolla nyt tapahtuu.

Veikkaan lukon Toni Koivistoa. Jos liigasta joku.

Pakkohan sieltä on tulla joku sisäänpäinkin, koska loppuu äijät muuten kohta kesken…

Tälläisiä nämä maanantait ovat.

1 tykkäys

Oossom. Kirjekyyhkykin varajärjestelmänä?

2 tykkäystä

Ehän tämä vain Krisulle haise?

Viimeksi eilen joku todella vakuuttavasti varmisteli, ettei Kuusela täksi kaudeksi tule.