Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

Nimenomaan. Esim. Pohjois-Pohjanmaalla ovat koko kauden etsineet kiekollista puolustajaa.

Jos/kun Kemiläinen tulee kuntoon ja jos Plastino nyt tulisi, niin kukahan rightin pakeista putoaa pois. Siinä olisi valmennuksella mietittävää.

Eipä tuo Slovanin rosteri kovin houkutteleva lopulta ole:

Taffe on ollut erittäin tehokas Euroopassa, myös Ruotsissa. Plastinon tiedämme. Chipchura ja Cheechoo kovalla NHL-kokemuksella. Ziga Jeglic jonkinlainen villi kortti.

Vahva veikkaus, että NHL/AHL jyrät lähtevät nauttimaan pitkästä golf-kaudesta. Ei juuri voitettavaa uranäkökulmasta täällä. Vähän erilaista polkua kulkenut Plastino voisi olla kiinnostunut lisähommista, kuten myös Jeglic.

Plastinolle tervetuloa jos tulee, mutta valmennus joutuu sitten peluuttamaan right-right pakkiparia. Kukaan nykyisistä ei ansaitse vilttiä. Kemiläisen tilanne nyt on mikä on, mutta kunnossa ollessaan ykköspakki.

MInun unelma olisi Niki, Risu ja Ramu

Lopeta kiusaaminen.:slight_smile: Ite uskon Kuuselan tuloon.

Mulla ei siis ole mitään tietoa. Luotan omaan intuitioon.

Edelleen toitotan sitä, että se on melkein poikkeustilanne jos kaikki on terveenä. Ollaan varmaan huomattu? 8 puolustajaa ei ole liikaa. Näiden ulkopuolelle jäisi Rouhiainen ja tietysti Bodak.

Tyhjennysmyynnit ovat Raumalla alkaneet ja :mikki: on käynyt haaskalla. Mukaan tarttui pitkällä sopimuksella kaiken nähnyt ja kokenut raumalaissyntyinen voimahyökkääjä jolla on myös kansainvälistä kokemusta. Taitaa hokijargonin vääntämisen. Miinuspuolena voidaan pitää tiukan paikan tullen kuvasta katoamista.

21 tykkäystä

175 kg xd

1 tykkäys

Täytyy kyllä vieläkin voivotella tuota Palmerin siirtymistä Saksaan. Olin vielä töissä, kun kyseinen uutinen julkaistiin, mutta olin kerennyt jo ideoimaan Youtube-coverin Viikatteen Viina, terva ja hauta -kappaleesta, jonka Lietsun Sheriffi tänne muistaakseni linkkasi. Oli hyvä akkarisovituskin mielessä. Meni hyvä vitsi hukkaan! Tässä olisi ollut viimeisin versio kertsistä:

Liivate - Honkanen, Bodak ja Luoto

Jos ei Honkanen, Bodak ja Luoto
auta pisteitä keräämään
Mikki murtuu, kamiina sammuu
Bulmer Meidän Kotiin
kuin Juuso Pulli
tänne värvätään

2 tykkäystä

Kamiina hohtaa mansikkana. Kipinävahdissa alkaa väsyttään, mutta nukahtaa ei saa. Mikki voi yllättää milloin vaan, silloinkin kun sitä vähiten odottaa.

8 tykkäystä

OT:na voin kertoa, että nyt on oikeasti paljon rosvoja liikeellä. Ulkomailta on tullut useampikin porukka tekemään keikkaa, joten kannattaa olla tarkkana. Paikallisten hölmöjen tilanne monesti vaihtelee sen mukaan miten ovat istumassa. Väärää rahaa liikkuu myös todella paljon. Keski- ja Etelä-Suomessa on löytynyt todella taitavia 20 ja 50 euron seteleitä.

Aiheesta sen verran, että tänään on huono päivä. Tappara voittaa Sportin ja takana olevien ero sääliviivaan ei täten kasva.

Eli jos nurkilla hiippailee kavereita jotka mielestäsi ova hampaattomia kanukkeja, niin oikeasti ne ovat lampaattomia romaneja.

(E. Ei suomen romaneja vaan sieltä Romaniasta)
Ei saa liputtaa

7 tykkäystä

Osu ja uppos :joy:

Kuulemma löytynyt latviankielisillä tarroilla varustettuja riistakameroita Pirkanmaan omakotitajojen puista
Voisiko sellaisen viedä Tapparan toimistoln eteen? Kuvsisi vsikka katua ettei ihan salakatselua olisi

Hyvä veljet, kun ootte pitäneet telttaa lämpimänä! Ollaan vielä hetken hiljaa, niin ISO kala nappaa!

37 tykkäystä

Turun suunnillakin lisätään tiedusteluja ja verkkoja vesille. I.Pikkarainen on sivussa ainakin puoli vuotta.

Harmi loukkaantuminen pelaajalle mutta Liiga melkein huokaisee. Huokaisee ääneen jos Finley telakalle. Itse en pikkaraista jäällä kaipaa en edes vaikka olisi kirvesrinnoissa

8 tykkäystä