Ai että, vihdoinkin tämä ketju avattiin.
Mulla toiveissa isokokoinen, hyvin peliä tekevä sentteri.
Ai että, vihdoinkin tämä ketju avattiin.
Mulla toiveissa isokokoinen, hyvin peliä tekevä sentteri.
Lappeenranta kuulolla. Eme = ei käytettävissä.
Voidaan jakaa vartiovuoroja, kun itsekin Nokialla pidän kipinää.
Prismassa ei näkynyt äsken vahvistuksia.
Turun ja Naantalin suunnasta ei vahvistuksia. Voin tänään käydä Artukaisissa montakertaaniemeänsävaihteneen hallin nurkilla katsastamassa olisiko sinne jäänyt oven taakse jotain pelimanneja.
Olen pari päivää poissa foorumilta. Lähen reisuun, tiedätte varmaan, mitä tarkoitan.
Siitä lentoja seuraamaan missä potentiaalinen pelaaja liikkuu.Nopeasti katsottuna näyttäisi siltä,että Helsinkiin ei juurikaan ole lentoja tulossa.Tosin jos pelaaja tulee Amerikasta niin se hukkuu kyllä aika hyvin sisäisiin lentoihin.
Tämä on helppo uskoa Hamiltonin keikan perusteella. Savinainen/Nenonen kuvio kuulostaa siltä, että ainakaan molemmat ei tule tälle kaudelle. Savi voi olla ens kaudeks varattu tai liian kallis tms. Otetaanko mieluummin Nenonen pitkällä sopparilla?Tällaisia saatetaan hyvinkin miettiä. Sentterin kohdalla sama juttu.
Ettei toiveissa isokokoinen peliätekevä pieni laituri?
Lisäksi keskikokoinen iso hampaallinen rouhija.
Jos mennään viimeisten vuosien kaavan mukaan niin sieltä tulee maalivahti ja pakki.
Joka vuosi on keskushyökkääjää odotettu mutta taitaa olla Jasu ainut joka on tullut.
Ei myöskää saa unohtaa tärkeintä kriteeriä: täytyy käyttää rightin mailaa.
Johonkin. Vaikka kotona oven pönkänä.
Jos maalivahti on Metsola ja pakki Mäntylä niin kelpaa vaikka ei tulisi kuin 1 laituri.
Liigan mielestä Tappara ei mestaruutta voita, koska Liigan Instagram päivityksen mukaan Kanada-malja löytää huhtikuussa uuden kodin. tee jotain.
No eihän se ole Mikkolan kotona käyny, eikä Lehtosen esim.
Tehäänkö sillai et jätetään puheet Crosbyista, Malkineista ja Kaksosista tuonne haaveiluketjuun…
Mikki varmaan kaupoilla kun ei nissania kolmen aikaan näkyny konttorin parkissa…
Nenonen!
Olisko hybridi nimeltään Grenonainen?
Mä mietin että Joshkus Haavinainen.
Itäraja on kiinni Pietarintulokulmasta. Jos epäilyttävää liikehdintää näkyy, ollaan täällä 1min vasteajalla ilmoittamassa.
Jaahas. Hyvästi yöunet. Mä voin ottaa suklaavuorot.