Vaikka kuinka on parodiatili, niin kyllä näissä lausunnoissa on aika semmonen ekstralataus.
Uskooko joku muuten vielä oikeasti, että tämä on “parodiatili”…
Toivottavasti ei sentään. Mutta silti siihen voi uskoa, että huhut ovat nyt ja vielä voimissaan. Sentterikin…
Timanttia!!! Hattu päästä!
It’s on!
Lekin pysäkki, aijjjumalauta. Tässä kestää hetki kerätä ittensä.
On nämä kyllä aivan älyttömän hienoja! Oletko ajatellut kirjan tekemistä?
Näitä on tehty joku ehkä kuusi. Tulis aika lyhyt kirja. Ehkä 2030-luvulla, jos pari vuodessa tekee.
Kiitos kauniista sanoista kaikille.
Juupa juu…
Jos sulla on kaikki tallessa, mitä oot vuosien aikana tehnyt, niin ne kun laittais kirjaan selostuksineen, niin kyllä siitä nyt yksi hyvä kirja tulisi helposti. Itse ostaisin.
Noniin nyt on kipinä saatu käyntiin. Pönttö pöhisee, kuva saatu ja loppusuora aukeaa. Kunhan tuo EHT deluxe saadaan tuosta ohi vielä.
Ja komea on! Nyt hehkuu.
Mää pistin pientä tiedustelua Lempäälän suuntaan.
Kontaktoin vanhaa ystävää viestirykmentistä ja hyvin vahva tiedustelutieto pienen suuren miehen paluusta on olemassa.
Samaa kuulin minä, joku lyhyt äijä ois tulossa
Kamiina sulaa jo telttaan ja @Kilo jysäyttelee tällaisia taideteoksia ilmoille!
It’s Kipinä time!
Ei sitten pelata matopeliä kipinässä! Itse intissä lanseerasin uudenlaisen matopelin. Kun porukka nukkuu, niin ensin vedetään kamiina punahehkussa telttaan trooppiset olosuhteet ja odotellaan, kun “madot” eli nukkujat alkaa kuoriutua makuupusseista esiin. Sitten vain aletaan viilentämään telttaa ja odotellaan kun madot ryömii takaisin makuupusseihin Pitkinä kipinän tunteina, kun aika käy pitkäksi niin yllättävän viihdyttävää.
Viihdyttävää myös siinä vaiheessa kun puukasan päällä istuvaa matopelailijaa kohti rupeaa lentämään kaikkea käsien ulottuvilla olevaa irtaimistoa
Sillon “meiän aikana” tommosesta kaminan kanssa hölmöilystä saatto seurata hyvinkin että hölmöilijän seuraavan lähivartiovuoronkin tunnit kävi yllättävän pitkäks kun se seuraava vahtivuorolainen “unohtaa” tulla vapauttamaan…
Aijaijaijai… Jäähovin olutjono. Mitä tekee Savinainen
Eliteprospects -scouttaus, ykkössentterit, porkkanamaa ja onko tuossa vielä poppariosastokin
On kyllä aivan parhautta @Kilo :n virallinen kipinä kuva jälleen