Ja maaliahne laituri Winnipegistä?
Jos/kun joku voittaa 90milj eurojaskasta niin voiko luvata heittävänsä 5milj pelaajabudjettiin ![]()
Mä en lupaa. Maksan vain itseni yhteen peliin pelaavaan kokoonpanoon kymppimiljoonalla.
Epätoivon kipinä lähinnä
Vihjaatko että Espen “Shampoo” Knutsen olisi tulossa?
Itse epäilen tämän olevan “erittäin hieno suomalainen mies” eikös Ruutu ollut joskus mainoksissa?
No kyllähän Kiprukin lähti piiska hulmuten ekoihin NHL-reeneihin mut valkku sanoi että parturin kautta kotiin…
Totta tuokin. Jos olisi sellaisia miehiä koko joukkueellinen, niin hätä olisi lähinnä, että ketä laitetaan kentälle olympialaisten aikana. ![]()
Puuttuu hyökkääjä ja samaan rooliin sopii Marko Ojanen.
Puuttuu puolustaja, löytyy Grönvall. No, tässä vähän kärsitään ylivoiman suhteen. Paikkaavat kuitenkin löytyy.
Ai että Kipinä!
Ollut MP-messujen takia kiinni koko päivän ja meni hetki kahlata tää läpi, eka piti kahlata lumen läpi kotiin.
Menen tänään pelaamaan harrastesarjaa. Pitää katsoa, onko Mikki Paloheinän hallilla etsimässä rightin puolelta laukovaa laituria. Jos on, niin oon pelivalmiudessa huomiseks!
Onko sukujuuria rapakon takana? Mikä on hampaiden tila? Luonnistuuko myös keskikaista?
Täällä laitetaan Pohjanmaan suunnalle vartiopaikka pystyyn, jos haaveiltu,huhuttu Nenonen tai joku muu lähtisi Seinäjoen esikaupungista Tampereen suunnalle.Toki kovemmat pelimiehet löytynee edelleen Seinäjoelta täällä ollaan hereillä
Olen käynyt Honda Centerin pihassa ja vaimo kävi viime viikolla katsomassa Panthersin pelin Miamissa. Kerran hampaat kuvattu kun kiekko osui, samalla tikattiin alahuuli. Yleensä pelaan keskellä tai pakkia, nyt tuurauskeikka toiseen jengiin ja laidassa. Olenko etsitty ykkössentteri?
Luulis että noilla scouttauksilla olis liigasopimus jo Ipassa
Sen verran on ylpeyttä, että jatkan mielummin harrastesarjassa.
Juu äläkä missään nimessä pyöri Ipan reenien lähistöllä pikkutakissa…
Voi tuska!
Kipinä avattu.
Päivän kun on töissä niin tähän ketjuun on oletettavasti tullut taas noin 150 uutta viestiä.![]()
Siihen muut uudet viestit päälle, niin siinä se ilta sitten meneekin niitä selatessa.![]()
Onkohan Mikki kyselly Oula Palven perään? Onko Hämeenlinnassa liikehdintää?
Tuskin. Aika tukevasti Kerho noussut taistelee 10 sakista.
Mikki ketään kysele,muut kyselee Mikiltä. ![]()