Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Vähän vaikeahan tänne on mitään sisältöä tuoda, kun

  1. kipinässä ei saa riidellä
  2. kipinässä ei saa keskustella
  3. kipinässä ei saa esittää huhuja
  4. kipinässä ei saa haaveilla
  5. kipinästä ei saa poistua
  6. kipinää ei saa kritisoida
  7. kpiniää ei saa puolustaa

Jos mennään nyt viimeisen parin päivän annilla niin miksi kukaan tekisi yhtään mitään? Kipinä kiinni, pastat naamaan ja lähdetään videoita katseleen.

3 tykkäystä

Ja tunkkia ei saa käyttää, perskules

8 tykkäystä

Tuolla rosterilla mikä Kärpillä on pitäisi jokaisen playoff sarjan päättyä teille puhtaasti 4-0.

Liiga muistuttaa hieman ranskan jalkapallo liigaa.
Kärpät on vähän kuin PSG joka pistää kaikkia pataan ja Tappara on vähän kuin Monaco, joka jotenkuten yrittää rimpuilla mukana.

7 tykkäystä

Mä nyt ainakin odotan vielä 16.2 00.00 asti, tuleeko vahvistuksia.

1 tykkäys

Tulee tulee, oo ihan rauhassa

14 tykkäystä

Heräs tämäkin ketju näköjää. Joka kerta, kun laitan viestiä, tulee 50 perässä :wink:

16 tykkäystä

Nyt on muuten luottoa.

Sulla on parhaat halot eli klapit, niinku täällä päin sanotaan

4 tykkäystä

Mettääki löytyy 19.8 hehtaaria. Eli on puuta perkele.

13 tykkäystä

Jokainen aikuinen ihminen varmaan osaa vetää itse johtopäätökset. Henkilökunta kuitenkin avaa tän kipinän faneille ja faneilla näyttää olevan melkoisen erilaisia mielipiteitä tämän tarpeellisuudesta. Varaan oikeuden esittää, että ensi vuonna the jury miettii pari kertaa, kuinka pitkään tätä kannattaa pyörittää. Alunperin tää oli hauskaa ja luulin, että se johtuisi kipinästä ja meidän hauskoista faneista, joilla on vähän pilkettä silmäkulmassa. Olin tällä otannalla väärässä ja se olikin sitä samaa, minkä takia Tapparalla ylipäätään meni hyvin. Kyllä tuo organisaation ympärillä pyörivä apeus meinaa niin pahasti tänne foorumillekin tunkea, että on lähes vaikea pitää jonkinlaista tasoa yllä.

Jokainen voisi harkita ehkä välillä sitä henkilökohtaista aikalisää - en siis sulje itseäni tämän ulkopuolelle. Mietin vaan välillä, kun kaikki on Tampereella pääsääntöisesti niin huonosti niin miksi me tehdään yhtään mitään ja miksi me edes mitään yritetään? Lopulta, kun sade illalla loppuu ja keväällä aurinko taas paistaa niin jokainen ehkä miettii hetken, kuinka hyvin ne asiat oikeasti on.

3 tykkäystä

Älä välitä Kärppä. Mutta tunnin poissa ja +50 viestiä ja silkkaa tappelua. Luulin että kamiina posahtanu, mutta joku syöny liikaa hernarii ja teltassa haju sen mukainen.

10 tykkäystä

Onko hermo pinnassa?

  • On
  • Ei
  • Fifty-sixty

0 voters

No älä ensimmäisenä neuvo kanssakirjoittelijaa silmälääkäriin tai epäile hänen ymmärrystään, jos et itse ymmärrä viestistä kuin pintasilauksen.

Mentiin Partakossa Inarijärvellä mökin pihaan ja kysyttiin vaimolta, että missäs se ukko on?
“Son aianteossa Utsjoella.”

No, milloin tulee?
“Se tulee sitten, kun se tulee”

Sole poka mikhän, joka ei usko.

1 tykkäys

Sen sanon, että Oulussa ei oo näkyny vahvistuksia Tapparaan.

Vahva perse mutu, että se on Polak.

1 tykkäys

Haha, “on”

1 tykkäys

Nyt ne Twitterit ja Instagramit auki ja tutkimaan ketä pelaaja on alkanu seuraamaan ketäkin viime aikoina. Niistä tainnut muutama haku tulla esille viime vuosina.

Miksi Polak luopuisi paremmasta palkasta ja lähtisi Tapparaan? Minun korviin ei ole ainakaan kantautunut, että Tappara Polakin perässä olisi. Mikkimäinen haku olisi kyllä.

Pitäiskö sitten meikäläisenkin pakata kamppeet kun suhtaudun skeptisesti 99,99 % tämän ketjun huhuihin?

Nyt meni syvälliseksi. Ottakaa rennosti älkääkä miettikö liian pitkästi, tai liian pitkälle.

Jummijammi, jänis meni teltan ohitte, näittekö pojat! Näätte vielä kun kattotte taskulampulla.

:rabbit2: :flashlight: :eyes:

12 tykkäystä