Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

En kirjota tähänkään mitään enään, jännä että joudun hyökkäyksen kohteeksi, kun en itse usko huhuun.

Moni muu toki on saanut. Katsellaan. Toivon Tapparan saavan kovan vahvistuksen.

1 tykkäys

Katoppa ku täällä alakaa olee hermo pinnassa, jossei ketään tuukkaan. :smiley:

8 tykkäystä

Ehkä täällä vaan kiristää joku muu. Turhan vakavasti otat. Tämä on ollut huono kipinä, kun tietoa ei oo oikein ollut. Viime vuosina tää on ollut ihan samaa, mutta ihminen unohtaa sen matkalla. Tapparasta on vuodot tukittu aiempaa paremmin ja tietoa ei juuri ulos tipu.

4 tykkäystä

Mulla on tähän ketjuun ihan fakta, ei huhu.
@Rebeto67 on jotain huhua ollu kerrottavana jo useamman päivän niin aina joku on niitä epäilemässä ja moittimassa vaikka asioissa saattaa olla ihan hyvin perääkin.
Melko kuiva olis ketju jos täällä vain faktoja olis kaikilla tarjota.
Hyvä @Rebeto67 kun pidät omalta osaltas ketjua hengissä, ja kun kipinä on ohi niin suotta täältä sivustolta taukoa pidät!
Toivotaan että saat huhujes kansaa syötettyä katkeraa kalkkia epäilijöille kun siirtoikkuna pamahtaa kiinni :+1:

15 tykkäystä

Huhut on huhuja, miksi niihin pitäisikään uskoa? Jos sinua ei miellytä toiminta Tapparan foorumilla niin voinet poistua? Sillähän se helpottaa.

4 tykkäystä

Käsittääkseni turha kaivaa marttyyrin viittaa pöytälaatikosta esiin, että sua on nyt kohdeltu täälä jotenkin kaltoin. Ymmärrän kyllä että et huhuihin luota, se on tullut kyllä selväksi. Mutta ei sitä jokapäivä tarvitse jankata.

6 tykkäystä

Terppa ei lähe mihinkään, mikäli se on minusta kiinni, ihan turha edes ehdottaa

13 tykkäystä

Mää lähtisin siitä että @Rebeto67 'lla täytyy olla vahva usko omaan huhuunsa.
Syy alla.:point_down:t2:

1 tykkäys

Parasta tässä ketjussa on, että hölmöily loppuu ensi viikkoon. Odottavan aika on pitkä ja huoli Tapparasta ihan valtava. Kyllä täällä kiristää kaikkein eniten se, että Kärpät on niin paljon edellä ja se näkyy tässäkin kipinässä. Onneksi keväällä voi tapahtua ihan mitä tahansa, joten ammattilaiset tietää kyllä, että kaikki voi voittaa. Tapparassa on mennyt vähän kauan turhan hyvin ja Kärppien meno kiristää täällä ja se näkyy. Kärppiä voi ihailla, mutta kateutta ei kannata tuntea.

9 tykkäystä

Ja se tuossa on parasta, että meikä saa siivestää :smiley: Minulle win win :smiley:

1 tykkäys

Eikä tarvitse lähteäkään! päinvastoin.
Pienet sunnuntai väännöt on aina jees! :muscle:.
Ei pahaa sanottavaa käyttäjästä.

5 tykkäystä

Yksi syy mikä ainakin kiristää ilmapiiriä, on tuo Kärppien ylivoimainen rosteri ja hankinnat tyyliä Osala ja Jokinen - ei me pystytä tällaisiin oikein vastaamaan, joka taas vähän lamaannuttaa toivoa. Aiemmin ollaan oltu ennakkosuosikkeja, joka hakee vielä sitä yhtä puuttuvaa palasta. Nyt edes kaksi puuttuvaa palasta ei nosta meitä lähelle Kärppiä.

7 tykkäystä

Eihän se varmaan lähdekkään, ei tässä nyt niin isoista asioista ole kyse. Mutta alkaa Kärpillä olemaan vähän sellaisia Euroopan omistajan elkeitä muutenkin. Sitten jos alkavat vielä täällä neuvomaan porukkaa miten toimia ja mitä tehdä, niin alkaa vähän ärsyttää.

2 tykkäystä

Hahaa, mitä syytä olisi ihailla Kärppiä? :smiley: Minä ihailen mieluummin organisaatiota joka omalla laadukkaalla työllään ansaitsee kilpailuedun ja menestyy sitä kautta.

8 tykkäystä

Tämän kauden kipinä on mennyt kyllä välillä enemmän nimimerkkien välisiksi kulmaväännöiksi kuin hankintaspekuloinniksi.

Älkää nyt ottako tätä niin vakavasti, tää on vaan kipinä. :smiley:

11 tykkäystä

Voi olla, että monella kiristää Kärppien loistava tilanne. Miten se sitten näkyy?

Jos esim. @Rebeto67 heittää kuulemansa huhun pienten saatesanojen kera ja lyö vetoa huhunsa puolesta ja siihen tullaan kommentoimaan, ettei oo mitään järkeä tulla, onko siinä kommentissa sitten enemmän faktaa? Ja jos sama laulu jatkuu ja jatkuu, lisäarvo niiltäkin osin vähän heikkoa. Vähän enemmän malttia ja huumoria, niin ei olisi ongelmia mielestäni.

Hyvähän se on, että kovia pelaajia Liigaan tulee, jos ei Tapparaan niin sama kai minne ja Kärpät menestyy loistavasti rohkean päävalmentaja valinnan ansiosta ensisijaisesti.

Yhdellä pelaajalla Tappara ei ketään pudotuspeleissä kaada, mutta vahvin ehdokas se kai runkosarjan perusteella tällä hetkellä finaaleihin on Kärppien jälkeen, joten auttaisihan se entisestään mestaruuden tavoittelua. Jos huhuja kuulen, jatkossakin kerron ainakin itse ne tänne.

3 tykkäystä

Sitten kyllä kannattaa kipaista Specsaversin kautta. Jos ei näe niin he kyllä auttavat. Ymmärryksen ongelmat taas voi olla vaikeampia.

1 tykkäys

Ainakin joitain osia Euroopasta on monina aikoina omisteltu täältä Tampereeltakin käsin. :smiley: Jos on kynät terässä niin silloin on kiva piirrellä.

DEL:ssä olis aika mielenkiintoinen pörssikärki. Joukkue on nippanappa pääsemässä sääleihin, ja kaverin soppari loppuu kevääseen.

1 tykkäys

Miten olen neuvonut? Se, että en huhuun usko mitä sitte? Toivon toteutuvan.

Enkä lähe perkele mihinkään, sitten kun tulee bannia perseelle. Lueppa miten oon ollu Tapparan messissä mestaruusvuosina. Siihen on syy miksi täälä olen ja se ei ole Kärpät.

8 tykkäystä

Sinulla on nyt kyllä vakava ymmärryksen ongelma tässä asiassa.

1 tykkäys