Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Muistuttaisin silti että lähteeni kertoi tänään jonkun olevan Tampereella. Minä en tiedä onko se Ruohomaa, onko se Puustinen, vai onko se Jiri Marusak. Kohtahan tuo selviää :slightly_smiling_face:. Mutta mitä pidemmälle se menee, niin sitä kuumempana tämä foorumi käy. Se on ainut varma asia.

Mua kyllä kiinnostaa kipinäketju, mutta mua ei kiinnosta 10 kertaa päivässä lukea kuinka Puustinen/Ruohomaa tulee ja toinen vastaa ettei kyllä varmana ole tulossa.

12 tykkäystä

Mikki on piilottanut kaverin ja ohjeistanut kiertämään kissanmaan kaukaa.

Ymmärrän. Eikä kiinnosta myöskään samaa jankuttaa.

2 tykkäystä

Ensin joku viikko sitten ajattelin että on ja mietin että @ylläpitäjät ovat vähä pipot liian tiukalla. Nyt kun tätä ketjua on lueskellut muutaman päivän niin mun mielipide on ettei ne pipot liian tiukalla olekkaan.

4 tykkäystä

Tapparahan omistaa asuntoja nykyään keskustan liepeiltä useampia. Hyvien vuosien rahoja ainakin sijoitettu. Joten voi olla kämppäkin hyvin hotellihuoneen sijasta.

Tottapa, se voi olla Ruohomaa tai herra x tai Herra X. Ei kukaan tunne 48 pisteen ahl miestä, jos kentällä liikuskelee lippalakki päässä toisin kuin Haapala tai Kontiola.

On tämä vaan. Olen pahoillani, jos en nyt satu uskomaan tällä kertaa näihin huhuihin…

Jäi nämä kipinät nyt tähän, pari edellistä kautta olivat kyllä oikeen maittavat tämän ketjun suhteen!

2 tykkäystä

Enkä mä sitä pahalla tarkoita, ja toivon että vahvitus/vahvistuksia tulee. Jotenkin vaan tällä ketjulla on aika paljon vähemmän annettavaa kuin edellisinä vuosina ja mopo onpahasti laukalla.

Sullon vatta liian täynnä Jokisen eväitä

4 tykkäystä

Älä nyt vielä luovuta! Kiima vasta yltyy!

Juu, ajattelin vain kun Suhonen kertoi videossa asustavansa vielä hotellissa.

1 tykkäys

Pakko se on. Ei jaksa jauhaa enään. Huomenna tulee hyvä peli. Voitti sen kumpi tahansa. Energiat siirtää sinne.

1 tykkäys

Vaimenna-nappula on myös etsinnässä.

2 tykkäystä

Siältä ketää tuu…

  1. Ensimmäiset nillittää toisilleen
  2. Toiset nillittää kohdan 1.-henkilöille nillittämisestä
  3. Kohdan 1.-henkilöt nillittää kohdalle 2. nillittämisestä
  4. Ihmiset valittavat että kaikki nillittävät
  5. Palataan kohtaan 1.

Hohhoijaa. Lopettakaa nyt se nillitys. Lukekaa tätä ketjua jos haluatte höpinää ja kenties huhuja, älkää lukeko jos ette halua höpinää.
Kyllä tänne pelaajaketju luodaan samalla minuutilla kuin joukkueen uusin hankinta on tiedossa, saatte kyllä sitäkin kautta tietää, jos Tappara vahvistuu.

8 tykkäystä

Tällä hetkellä, jos itse pitäisi rahat lyödä likoon, sanoisin, että yksi tai kaksi tulee. Boychuk, Ruotsista (SHL) tai KHL (suomalaiset). Tuosta porukasta veikkaisin löytyvän, jos rahaa pitäisi likoon lyödä. Osa saattaa koskea ensi kautta.

Mistä tämä Boychuk-huhu on lähtenyt liikkeelle ?

Ihan vaan @Juissi27 omasta heitosta aiemmin. Ei mitään lähdettä tai faktaa tuolle huhulle.

Juu, sanotaan näin, että aamusella kuultu. Liigapelaajalta. En saanut selvää, koskiko tätä loppukautta, ensi kautta vai molempia. Yritin kysellä aiemmin, onko kukaan muu kuullut, siksi jäi lähde tarkemmin (niin tarkkaan kuin uskaltaa) mainitsematta. Tarvittaessa saat nimenkin yksityisviestinä, tarvitse sitten rutista.

Tämä tiedoksi myös @Rantt3

Edit. Sillä olettamuksella toki nimi, ettei se yksityisviesteistä leviä.