Ketkä isot kalat ovat uineet ja minne? Jokista en laske kalaksi ja muita ei ole liikkunut mihinkään.
Ilkka Pikkarainen varmaankin.
Henttonen.
Kyllä ennen siirtorajan umpeutumista vonkaleiden liikkumisia vielä julkaistaan. Otetaan nyt jo liikkuneista esimerkeiksi vaikka Versteeg ja Pellaaja.
Edit: Typo
Liekö tämä kuinka päivittämisen arvoinen asia, mutta KHL:n tilanteesta: Traktor Tseljabinsk on napannut ainakin pisteen, ja jos ottaa vielä toisen, jää Niznekamsk varmasti ulos pudotuspeleistä.
Pitää olla rajojen sisäpuolella.
Ei kai sentään ratkea? Eroa oli ennen tätä peliä viisi pistettä ja Nizhnekamskilla neljä peliä jäljellä.
Mietin tuossa että voihan se iso kala olla haavissa jo, ja palannut Kiinasta.
Notta Tapola jeesais Jukkaa siihen malliin penkin takana että saisivat yhteistuumin joukkueen lentoon.
Mahdettiinkohan olla Pellaajan perässä? Mulle olis kelvannu enemmän kuin hyvin.
Tuskin on Jukasta kyse. Kyse on siitä ettei kukaan halua tulla liigaan, koska täällä maksetaan vähemmän kuin muualla. Ja lisäksi taso on huonompi kuin Ruotsissa ja Sveitsissä.
Kyllä sinnekin päin oltiin yhteydessä oltu. Olis myös meikäläiselle kelvannut erittäin hyvin. Mutta kumman itse valitsisit Pelicans-taustan omaavana tällä hetkellä, Ville Niemisen Pelicansin vai Jukka Rautakorven Tapparan? Niinpä…
Jaha, minun virheeni. Olin siinä uskossa, että KHL- kausi kestää 60 ottelua. En seuraa kovin aktiivisesti.
Enpä minäkään seuraa. Kunhan sarjataulukkoa olen tässä viimeisen pari viikkoa päivystänyt etenkin Kunlunin osalta.
Asiasta toiseen, olisitteko ottaneet mieluummin Aaltosen joukkueeseen vaiko sen, ettei tule ketään?
- Pellaaja olisi saanut tulla meille
- Mieluummin mennään näillä.
0 voters
Väitän et Ollikainen tekee keväällä enemmän pisteitä kun Juhis.
Ben Bloodiki tuli ja yllätti, niin miks ei Juhis loppukaudeksi.
Mitä sille Pereskokoville kuuluu mikä oli kanssa huhuissa @Fester onko tietoa… oli ilmeisesti jos ei tule isompia kaloja?
Se meni niin, että jos Ruohomaa tai Puustinen ei tule, niin sitten tulee Haataja tai Pereskokov.
Veikkaan ettei Ollikainen pelaa kahdes ekas ketjus kuten surffaaja
Lisää surffareita tämä joukkue ei kaipaa vaan mielellään käsiä jotka osaa ratkoa pelejä.
Älä nyt luovuttako! Kyllä täälä vielä pamahtaa!
Tässä on tehokasta aikaa vielä vaikka kuinka paljon, tapahtuu varmasti vielä jotain. Olis silkkaa idiotismiä lähteä näillä miehillä kevääseen.
Miksi? Koska pelaajia puolikuntoisena, ja aina voi hajota lisääkin. Toki näilläkin voidaan mennä mutta se olisi suuren suuri yllätys. Oikeasti.