Alamittaiset on tapana päästää pois… Saapa nähdä?
Joku/jotkut seurat ainakin vielä julkistaa hankintoja. HPK ainakin. Saas nähdä miten käy Tapparan, mutta omien lähteiden mukaan vielä tulee uutista.
Svoboda-keissi on Zolta Hetenyi - saaga all over again. Kohulla sisään ja peliäkään pelaamatta pois.
Tärkein kysymys on, kuka saa Svobodan Tappara toppatakin? Nemo antoi Hetenyin takin Palo-Penalle. Taidan lähteä norkoilemaan hallin kulmalle.
Lekissä voitosta voittoon… taisi itse todeta ettei hänen tarvitse pelata 300 hlö edessä divarikiekkoa.
Mikäs on Karhusen tilanne Kiinassa onko kuinka pelannut tai voisiko olla Suomen puolella jotain mysteeriä tässä nyt taitaa olla taustalla,ainakin hyvää säpinää saatiin kipinään
Tai sitten tämä on vasta alkua ja Tappara alkoi tyhjennysmyynnin
HPK:n osiossa Jatkoajassa spekuleerasivat Marttisella.
Taisi itse todeta. Kenelle, missä?
Me ei tarvita ketään kun homma toimii niin hyvin
Nyt voisi vielä ehtiä mokkeostoksille, kun edellinen hankinta myytiin juuri.
Näin kertoo eräs paskajulkaisu.
Svoboda oli todistamassa LeKin yleisöennätystä joka oli huomattavasti enemmän kuin 300 katsojaa.
Koska historia osoittaa Alfie Michaud-taktiikan olevan voittavaa joukkueen rakentamista.
Toisesta asiasta
Yleisellä tasolla ja koko Liigan mittakaavassa ihmetyttää sellainen juttu, että missä ovat AHL-pelaajat? Toki heissä onnistumisen haitari on ollut poikkeuksellisen leveä, mutta sieltä on kuitenkin kaivettu esimerkiksi Gagnonin tapaisia huippulöytöjä (en laske Greeniä, vahvan NHL-taustan takia). Eli minun mielestä kannattaisi kokeilla.
Kyllä @tp2 sunlaisten kirjoittelijoiden takia toivois jopa välillä, että tulis kunnon sukellus. Näkis mitä se on oikeasti rämpiä. Sitten mää tajuan, että sunlaiset vaan murto-osa, onneks! Tulee tai ei, mestaruudesta taistelee Tappara taas.
No kai tässä nyt vielä ehtii vaikka mitä?
No viime kaudella Tshekeissä valittu parhaaksi veskariksi, tällä kaudella ollut yhdessä NHL pelissä mukana. Liigaan tullessa Lekiin pelaamaan lempäälään😄 ei varmasti laittanut hanttiin kun mahkut oli päästä pois.
Pekka Tuokkola ois vapaana. Heti, kun siirty Lukkoon Setänen pelas varmaan elämänsä parhaan kuukauden. Henkinen taustatuki.
Ei kiitos, minä voin vaikka uhrautua
Ei voi ainakaan mennä huonommin
Niin. Eli “taisi” oli täysin omaa spekulaatiota, et siis muistellut hänen sanoneen näin.
Kipinän hengessä voisi vähän veistellä. Tässä on sitten kyse perusteettomasta yleistason höpötyksestä, johon ei liity mitään tietoa.
Leki ei enää tarvitse ykkösmaalivahtia, koska Heljanko saa pelata siellä loppukaudella niin paljon kuin haluaa. Näin ollen oli pakko laittaa Svoboda kiertoon, kun pelipaikka meni. Samalla Tomi Karhunen ilmoitti, että Kärppien tiputtaminen kiinnostaisi ja tyttöystävä arvostaa Tamperetta. Tomi Karhunen pelaa kaiken & pojan saa ekana kakkosvahti Bäckström.
355 käyttäjää ja nousussa. Ei tässä erityisen kuivia klapeja enää tarvita.