Pellaaja/ Haataja? ![]()
Crosby näköjään tulossa? Asemiin!
Huomenna itsellä taisteluasemat valmiina Monacossa, etsin mahdollisia veropakolaisia jotka voisivat olla valmiudessa kevään koviin peleihin. Tutkintoja pidetään yllä!
Puustista alkoi huimata ja tuli huono olo ennen All-Stars -peliä ja joutui menemään lääkäriin.
Älkää välittäkö venäläisten- ja suomalaisten iltapulujen kohuotsikoista:
29.1.
– Jäin pois (tähdistöottelusta), koska alkuseremonioiden aikana siniviivalla seistessäni minua alkoi huimata ja pyörryttää. Ajattelin, että on vähemmän noloa lähteä pois siinä vaiheessa kuin pyörtyä jäälle, Puustinen kertoi puhelimitse Venäjältä.
Hän matkusti myöhemmin joukkueensa mukana Helsinkiin runkosarjaotteluun Jokerit–Neftehimik mutta ei pelannut. Hän kävi Helsingissä lääkärissä ja jäi sairauslomalle.
– Suomessa lääkäri sanoi heikon oloni johtuneen siitä, että olin tulossa sairaaksi. Sairauden takia olen ollut edelleen sivussa. On ollut kuumetta ja flunssaa.
Puustinen kertoi palanneensa harjoittelemaan kevyesti maanantaina. Hän toivoo toipuvansa pelikuntoon loppuviikoksi. Puustinen on ollut tällä kaudella Neftehimikin tehokkain pistemies saldolla 20+16=36.
Ps. Minua ei haittaisi KHL All-Stars tason pelaajan tulo Tapparaan, mutta onko edes mahdollista?
No jos ei tuon vakavammasta ole kyse, niin eiköhän mies toivu loppukaudeksi. ![]()
En kuitenkaan usko Tapparaan tuloon. Olisi ehkä “liian” kova hankinta. Kelpaisi kyllä erittäin hyvin useamman vuoden sopparilla.
@aerosoul, voidaanko jo tulkita alkuviikon menneen?
Kyllähän sopimusten julkaisu viimetipassa on Mikiltä tiettyä shakin peluuta.
Jos olis jo paukauttanut sieltä Palolan ja Savinaisen laput. Niin raha seurat ehtis vielä korottaa.
Kuulin todella luotettavalta taholta, että Tappara ylittänyt pelaajabudjettinsa. Siihen kun lisäsin kysymyksen ”sisältääkö se loppukauden vahvistukset?” En saanut vastaukseksi kuin myhäilyä.
Jotenkin omaan järkeen ei käy että nykyinen nippu ylittäisi budjetin.
Kyllä sieltä yks tulee.
Kotimaan joukkueet eivät välttämättä myy pelaajiaan vielä, sillä viimeinen kierros on 15.2 eli juuri ennen siirtorajaa. Voivat rauhassa korottaa seurojen tarjouksia (kotimaasta ja ulkomailta). Veikkaisin, että ulkomaan -siirroista kuullaan 8.2-15.2 välisenä aikana ja viimeiset kotimaan -siirrot 15.2.
Tätähän on vaikea ulkopuolelta tietää… Voihan olla, että kuluruuvia on jouduttu kiristämään muiden kasvaneiden menojen/pienentyneiden tulojen vuoksi?
Bussikuskilla Ilveksen kaulahuivi.
Oletko matkalla Hervantaan nyssellä… Mouhijärven bussi ei ainakaan ole kyseessä ![]()
Taidan sittenkin ottaa taksin.
En,ihan Taysille. Tais olla joku pätkätyöläinen. ![]()
Alle 10 päivää siirtorajan umpeutumiseen. Eiköhän kohta tapahdu.
Kyllä siellä jotkut saavat sitten vähän turhankin hyvää liksaa. Meidän neloskentällinen on koko kauden ollut tasoa junnut, eli sieltä ei ainakaan ylitystä tule.
Pysähtelikö tolppien juurelle useinkin?
Aki Hautamäen aamutwiitti lupailee jotain kuvan kera. Kasvoja ei näy. ”Saa taputtaa”.
Onko tuossa hanskassa numero 19 ![]()
![]()
![]()
Samaa katoin. ![]()