Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Edellisen videon taputtelija oli tosiaan puoliammattimuusikko… tiedä sitten tästä, eikös Jugi juuri näyttänyt sen puolensa Venäjällä :grin:

Tämän mukaan (6.1. kuulin tuosta) olisi ainakin Jeren jo aika palata:

3 tykkäystä

Mikähän tuo Keräsen tilanne on Morassa. Hautamäen kuvan tausta, kun on tuollainen “Mora IK:n vihreä”. Kausi ja erityisesti viimeiset pelit olleet nihkeähköjä ainakin pisteiden valossa. Siinä olisi ainakin sellainen uuden alun tarvitseva potentiaalinsa näyttänyt pelimies. Hyvän ikäinen ja oma kasvatti.

5 tykkäystä

Taisi mennä jollakin muullakin tunteisiin.

2 tykkäystä

Ei mulla ainakaan. Kunhan huutelen nimiä muiden mukana. Jos joku rehellisen mielipiteen haluaa niin ihan katsomalla tuota KHL:n sarjataulukkoa selviää jo paljon. Peltola ei tällekaudelle ole tulossa, panosta on runkosarjan loppuun asti. Suunnatkaa katseenne Neftehimikin suuntaan. Jos tulija ei löydy kaksikosta Puustinen/Ruohomaa niin oon vuoden kirjoittamatta viestiäkään tänne.
ja tämä on se legendaarinen “saa ottaa talteen!”

2 tykkäystä

Miksi kenenkään pitäisi lähteä mihinkään? Ei nää ole niin vakavia juttuja.

Kuitenkin sen verran tökkäsen vanhoja asioita, että esität näitä kommentteja aika varman oloisesti ja jos joku sitten antaa palautetta, kun ei osukaan niin ethän sitten suutu?

Kenenkään ei tarvitse olla kirjoittamatta siksi, että joku huhu ei osu. Jos ei osu niin ei osu ja sillä hyvä. Mutta turhan mahtipontisuuden voisi näistä jättää pois.

15 tykkäystä

Niinkuin sanoin aikasemmin jo useaan kertaan niin luotan lähteeseeni edelleen. Muutama on mennyt vihkoon, ja sen jälkeen täälä on alkanut paskamyrsky. Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu! Tästä nyt olen kuitenkin myös itse jollain tavalla vakuuttunut joten helppo luvata.

Jos Kipinässä odottavan aika käy pitkäksi klapien lisäyksen välillä, niin Peltolan joukkueen eli Sibirin foorumin juttuja on hauska lukea Google Translaten avulla:

https://forum.hcsibir.ru

Edit. Sibirin palstalta pätkä Shane Princen haastattelusta:

Shane Prince: “Rakastan kylmää”

• Miten reagoit näyttelyyn, jonka tiimikaverit Jukka Peltola ja Gilbert Brühl äskettäin järjestivät Novosibirskin metrolla?

• Tarkoitatko kitaransoittoa? Se oli mahtavaa! He tulivat huoneeseeni useita kertoja harjoitellakseni. Jo ennen tätä kuulin heitä soittavan ja katselin videota. Ne ovat tarpeeksi hyviä tässä liiketoiminnassa. Tiedän, että Brühleä on harjoitettu jo pitkään. Aivan kuten Yucca (tällä hetkellä loukkaantunut Peltola ohitti ja *petti keskustelukumppanimme olkapäässä. - Noin ed.). He rakastavat tehdä sen vapaa-ajallaan, ja on hauska katsella. Pojat ovat suuria. Minusta en ole ollut Novosibirskin metrolla.

• Ehkä haluatte osallistua jotain tällaiseen?

• En tiedä mitä kykyjä minulla on jääkiekon lisäksi. En osaa laulaa ja soittaa soittimia. Kuka tietää, ehkä tulevaisuudessa, muutaman vuoden kuluttua voin saavuttaa jotain. Mutta nyt en tiedä mitä voin tehdä. Joten kun en sovi tällaiseen esitykseen, anteeksi (hymyilee).

*Peltola ei “pettänyt olkapäällä” vaan taputti ohimennessä Shane Princeä olkapäälle kesken haastattelun…

7 tykkäystä

Ootko varma ettei sun lähde pidä sinua pilkkanaan näiden juttujen kanssa?

7 tykkäystä

Niin tai jos lähdettä on savustettu märillä haloilla.

1 tykkäys

@Rebeto67 sillä ei mielestäni ole niin isoa merkitystä, kuinka vakuuttunut itse olet. Tää ei ole niin vakava juttu, tää on vaan jääkiekkoa. Jokainen luottaa lähteisiinsä ja huhuilu on mukavaa, mutta ei sitä tarvitse käyttää oman nettiegonsa kasvattimiseen.

Muutenkaan kukaan ei halua, että lähdet yhtään mihinkään, jos ei osu. Voit ihan hyvin olla täällä. Miettisin vaan, että ehkä voisit esittää asian vähän vähemmän mahtipontisesti.

Minulle jäi sellainen kuva, että hieman suutuit, kun porukka penäsi tästä asiasta ssinulta. Yritin nyt vain osoittaa, että jos esittää asiansa yhtä mahtipontisesti kuin minä niin silloin käy niin. Tämän vuoksi minulla ei onneksi olekaan lähteitä eikä huhuja ja onnellisempi olen, kun en tiedä. Kyllä siellä mua paremmat tyypit hoitaa tuon puolen, että joku tulee, jos vaan soppariin päästään.

Ja tämä kaikki lähinnä siksi, että minä en ainakaan halua, että olet vuoden kirjoittamatta. Sellaista ei tarvitse kenenkään luvata.

6 tykkäystä

Ei ole varmasti meillä samat tutut ja lähteet huhuille. Mutta nimiä ja vaihtoehtoja on, lähellä ja kaukana niiden kanssa . Päivää en tiedä, mutta paukkuu piakkoin.

isosti, vai pienesti :slight_smile:

Tuohan on sinänsä selvä, kun reilu viikko enää siirtorajaankin. Jos on paukkuakseem. Ja yleensä kun alkaa paukututtaan niin sitten kanssa paukututtaa.

@peterra en ole mieltäni pahoittanut.
Sellaisen käsityksen voi toki nopeasti saada esimerkiksi mun melko jyrkästä kirjoitus tavasta.
Mutta joo… Ruohomaata tai Puustista odottelen.
Kaikki mitkä menee tästä kaksikosta ohi, on itselle henk.koht pettymys. Vaikkakin toimistolla varmasti tiedetään kuka vahvistaa joukkuetta parhaiten. Olen puhunut :+1:.

Enkä myös pahoita jatkossakaan.
Ymmärrän riskin, JOS pelaaja ei jompikumpi yllämainitsemistani ole.

1 tykkäys

Olis kyllä melkoinen kaappaus tuo Puustinen. Ottajia varmaan löytyy.

1 tykkäys

Olisiko nämä pelaajat tulossa pitemmällä sopimuksella, vai pelkästään tämän kauden loppuun?

Haaveiluketju ja kipinäketju on pahasti mennyt nyt sekaisin.
Tietysti, jos riittävästi laitetaan nimiä tähän ketjuun, niin joku voi osua kohdalleen.

12 tykkäystä

Joo onhan tämä ihan selvästi juuri kuten @ljpp mainitsikin eli videokuvauksista green screeniä vasten. Eli eiköhän kyseessä ole tosiaan uusi taputusvideo tekstin perusteella tai jokin muu kumppanuuselementti. Tuskinpa pelaajaan viittaa tämä.

1 tykkäys

Ei voi tulla kuin pätkäsopimuksella jos on tulossa. Puustinen on maailman toisiksi kovimmassa sarjassa 13 paras maalintekijä ja Ruohomaaltakin onnistunut reissu maailman toisiksi kovimmassa sarjassa joten Olisivat hölmöjä jos tarkan markan Mikin sopparit allekirjoittaisi kun ikääkin jo on ja olisi mahdollisuus jäädä vuolemaan tuohta ulkomaillekkin.

2 tykkäystä