Onko seuraavaks hankinta listalla taas maalivahti? Jonkun sniperin kyllä tarvis. ![]()
Mikäli näin on niin jään seuraamaan kauden loppuun ja totean jo, että peterralla on asiaa, kun playoffsit on pelattu. Jokaisella kaudella täytyy odottaa lopputulos ja sitten miettiä sanansa tarkasti. Jos hyökkäyspäässä hommat sakkaa playoffseissa niin tämä tulee varmaan esille. Ongelmat kun on nähty ihan koko kauden ajan ja koko kausi odotettu sinne jotain - JA mitään ei ole tullut.
Kai se on pakko heittää läpällä tähän että pakki tulee, niin on tsäänssi olla kerrankin oikeassa…
Täälähän on positiivinen meininki. Voidaan ilmeisesti taas luovuttaa
paikkaa loukkaantuneen
Missä muualla siitä pitäisi olla? Jotta se olisi vielä huhu eikä uutinen?
Lähdetään siitä, että ollaan aina varmoja omasta tekemisestä. Uskotaan omiin ja ennenkaikkea Mikkiin. Tulevaan jopa…
Ei jää tähän tämä kipinä, Tappara hankkii mielellään vahvistuksia tulevaisuuteen.
Loppuuhanne rahat ja pelaajabudjetti käytetään jo ajoissa kun hankitaan pelaajia paikoille jossa Jo nyt on ylimääräisiä ![]()
Mitä odotit? Laske pakit ja katso, ketä meillä on nyt katsomossa. Sitten laske hyökkääjät ja katso, paljonko niitä on, kun Malinen & Karjalainen sekä Zaborsky puuttuu.
Toteutuma ei ole ollenkaan sitä, mitä Tappara tarvitsee. Totta kai siellä on Leinonen & Rautakorpi juonimassa yhdessä ja hehän sen päättävät, mitä tarvitaan & he tietävät, mitä on saatavilla. Voi olla, että ei ollut saatavilla sitä, mitä haluttiin ja tää oli paras kompromissi.
Kyllä joka kausi silti pitää kriittisesti arvioida myös hankintoja ja kyllähän Leinosella on hatussa sulkia vaikka muille jakaa. Kun on paljon sulkia hatussa niin viimeisen kahden kauden osalta ainakin hankinnoista aion napsaista pari sulkaa pois. Ei kukaan voi pitää joukkueen pakiston kokoamista onnistuneena, jos kauden aikana hankitaan neljä uutta miestä sisään. Tappara hankki J. Järvisen, Fälthin, Bloodin & Suhosen kauden aikana. Kokoonpanossa on yleensä seitsemän pakkia, joista seitsemännen aika on marginaalinen.
Kipinässä tulee esille myös terve kritiikki. Ei tätä voi onnistumisena pitää.
No onko joku sanonut että ketään ei tule, jos ei niin kannattaa laittaa nämä viestit vasta sen jälkeen kun siirtoraja menee umpeen
Tulkaa ny joku oikeasti tietävä ettei tää oo se että näillä mennään? Kyllä tuo jengi tarvii huippuluokan hyökkääjän ihan jo leveyden takia, muuten menee arpapeliks koko homma.
Jos luet kipinää niin useampikin on saanut omilta lähteiltään, että hankinnat olisi tässä. Mun mielestä nämä ajatukset sopii oikein hyvin tähän ketjuun.
Pitääköhän tässä alkaa kyseleen yhden Tappara-pakin paremmalta puoliskolta, että olisko mitään sisäpiirintietoja.
Viimeksi viikonloppuna hänen kanssaan juttelin. Olen pitänyt toistaiseksi mölyt mahassa näissä asioissa!
Kyllä tuo menee Rautakorven ja Mikin osalta täydeksi farssiksi jos näillä mennään. Tai sitten voidaan tehdä joku Miracle on Ice ja voittaa mestaruus jollain A:n hyökkääjillä.
Olen todella pettynyt kipinään. Suhonen ei ole tänään ollut merkattuna Jukureiden kokoonpanoon. Miten kukaan ei bongannut tätä aiemmin ja ehdottanut Tapparaan?
Vaatii sitä että Malinen, Karjalainen ja Zaborsky tulee myös timanttiseen iskuun ja kukaan ei loukkaannu. Maalivahtipelin pitää anycase onnistua.
Oli se päivällä kokoonpanossa.
No voihan sen noinkin ajatella, mutta itselläni ku ei ole sisäpiirin faktaa onko loukkaantumisia tai muuta häikkää puolustuksessa, niin totean vain että onhan tuo nyt kova puolustus ja olen siihen tyytväinen. Itse tykkään että reagoidaan ja vahvistutaan…
Tuossa vielä mustaa valkoisella päivällä olleista kokoonpanoista
Miksei ole seurattu tarkemmin?
Missä kipinävuorolista menee? Kenen syy? Miksei nyt katsottu taululta?