Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Eikös Suhonen ole pelannut joskus aiemmin hyökkääjänä? Eikös tämä ole näitä Leimuominaisuuspakkeja?

Kun ei saatu hyökkääjää niin otettiin pakki, joka on joskus pelannut hyökkääjänä :smiley:

Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin ettei Vittasmäki oo ainakaa rikki.

Suhonen, tämän vuoden Parlett tai Tömmernes?

1 tykkäys
  • Ilveksen peli
  • Kipinä

0 voters

Juu, taisi olla muutaman viime kauden vetänyt pakkina. Mutta ei tuosta hyökkääjänä mitään iloa ole. Pelaajaprofiili samanlainen kuin muillakin Tapparan hyökkääjillä.

2 tykkäystä

Ei ainakaan Liigan sivujen mukaan. Tosin ei kukaan muukaan pakki, kuin Rautanen.

Koko kausi on toivottu (tai siis minä olen toivonut), että Mäntylä jotenkin saataisiin siellä viihtymään edes muutama peli, mutta ei ole onnistunut. Fälth on jo katsomossa ja hänestä pitäisi päästä kyllä eroon, koska ei oo mitään käyttöä ja nokkimishierarkiassa on edellä mm. Utunen.

Muistan kun Bloodin hankinnassakaan ei nähty mitään logiikkaa.

Katsotaan nyt.

6 tykkäystä

Oli siinä se logiikka, että Joonas Järvisen lähtiessä sieltä uupui kunnon maalin edus luuta.

2 tykkäystä

Niin oli, mutta oli niitäkin jotka ei mitään logiikkaa nähnyt.

Luultavasti Tapparalla on pakiston terveystilanne epävarma. Siinä on jo riittämiin logiikkaa, jos näin on.

1 tykkäys

Mikkimäinen hankinta. Kun kaikki odottavat kieli pitkällä kuka hyökkääjä joukkueeseen tulee, Mikki hommaa vielä yhden pakin. Viiksi ei petä!

10 tykkäystä

En tiedä, seuraavaksi saapuu varmaan huoltaja.

10 tykkäystä

Ettei ny lähtis kans joku… Pakki vaihros hyäkkääjää.

1 tykkäys

Anteeksi, mutta pakko ottaa niin sanotusti talteen. :smile:

8 tykkäystä

Sanopa muuta. Itse olen ollut jo vuosia Jessica Alban perässä, mutta eipä sekään liiemmin lohduta.

Lähtökohta tietysti pettymykselle on aika suuri, jos ennakko-odotus oli Ruohomaa, Lehterä ja Pulkkinen.

3 tykkäystä

Ota joo sinne ketjuun vain. Nähdään sitten kauden jälkeen.

Entä jos jatkaa ensi kaudenkin? Voidaanko silti todeta jo tämän kauden jälkeen aivottomaksi ja tarpeettomaksi hankinnaksi?

4 tykkäystä

Rantakari sieltä toivottavasti vilttiin lähtee…

1 tykkäys

Ei lähde ja tiedät sen itsekin =)

2 tykkäystä

Pääsi ylläpitäjäkin videoon. Tätä se on 24/7.

Ja kuinka ollakaan: PAKKI tuli. Siellä on LeKissä kohta aika tasokas 1. pari.

16 tykkäystä