Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Loukkaantumisista / poissaoloista tiedottaminen

Ihan hyvä alku kipinälle. Vaikuttaa siltä, että Suhonen oli ensi kaudelle ajateltu, mutta loukkien vuoksi hyvä että saatiin jo nyt osaavaa voimaa.
Eikä tämä tähän jää, itään päin katse edelleen.

6 tykkäystä

Kyllä puolustus puolella olis miehiä riittänyt, mut kyll silti kelpaa… Itse odotin vahvistusta hyökkäyksee…

• Vielä viiksi vipattaa - hyökkääjää tälle kaudelle
  • “Joukkue on se, joka on jäällä - näillä mennään”

0 voters

Vielä yksi maalivahti! :wink:

15 tykkäystä

Veikkaan että hyökkääjä tulee, joka ei ole kuka tahansa, ellei löydy niin antaa olla. Noita nelosketjulaisia saa Lekistäki, mut kärkiketjuihin etsitään. Nämä siis pelkkää veikkausta!

Toivotaan että Maltte liittyy joukkueeseen : )

4 tykkäystä

Mietin tuota Suhosen poekaa, että kun tuohon tuli ja on vähän yv-profiilin pakki. Niin oisko kenties vielä Kemmu tai Rantakari lähdössä siirtorajalla johkin rahakkaampiin ympyröihin. Kai sitä muidenkin sarjojen joukkueet tähyilee vielä vahvikkeita. Ja jos ei herroilla sopimukset jatku ensi kaudella.

No ei kai me nyt ihan niin huonossa jamassa olla, että tyhjennysmyyntiä SHL/NLA Liigan kakkosen toimesta?

Vastasin kyselyyn näillä mennään ihan vain sen takia koska minulla on täysi luotto että tämän hetkinen rosteri riittää viemään meidät päätyyn asti. Toki voihan sieltä vielä se iso vonkale tullakin.

1 tykkäys

Puskista tuli, mutta fakta on, että hyökkäykseen pamahtaa, jos ei suuria esteitä tule.

Esim muuan numero 72 tutkailuissa.

Toki muuttiko Suhosen tulo, joka tuli puskista. Toki kun mietitään, Jukka sanoi että kaikkia osa-alueita tarkkaillaan, pitääkö vahvistaa.

3 tykkäystä

Mikin faksi on pommittanut Jukureiden toimistoa Tanuksen siirron myötä jo valmiiksi, niin jonnekin sinne lainasopimuksen lisälehdille Viiksi on sitten lyönyt oman klausuulinsa, mikä on mennyt sitten märkäkorvatoimarilta ohi silmien. Eivät ne varmaan vielä itsekään tajua mihin ovat puumerkkinsä lyöneet ja miksi Suhosta ei näy hallilla.

1 tykkäys

En mä tiedä, jos ei saada Malten kokoista kalaa, niin ei mielummin ketään.

1 tykkäys

Pakkivaihtokaupoilla… Suhonen sisään ja joku ulos? Ulos menevästä säästyneellä rahalla vielä hyökkääjää sisään… Ei välttämättä mahdoton kuvio, joskin epätodennäköinen.

1 tykkäys

Niin mahdollinen toki tuokin. Pakkivaihtokaupoissa puhuttiin käsittääkseni pakki-pakki -vaihtokaupasta. Eikä Rantakari ja Kemiläinen niin järjettömiä säästöjä aiheuttaisi.

Ei tuohon nyt mitään armadaa tarvittaisi. Sanoisin, että yksi kova laituri olisi melko lailla “se on siinä.” Kovalla laiturilla pitäisi olla hirveä maalihimo, vaikka sitten vetäisikin useasti ja plekseille. Tämä ei ole minun ajatukseni vaan poimin sen @Nevofoget03, joka sanoi mun mielestä hyvin, että Erkinjuntti on hyvä pelaaja, mutta intohimo maalintekoon puuttuu aivan totaalisesti. Ja kun hän ei ole edes ainoa. Vaikka Zaboakin voi kaikesta haukkua niin tuo maaliahneus ja intohimo tehdä itse se maali on kuitenkin nähtävissä.

3 tykkäystä

Kuka tämä nyt sitten on?

Itselle tulee mieleen vain Haataja… En kyllä Jiipeestä kovin innoissaan olis

Märkä :smile: No ei varmasti.

1 tykkäys

Kookoossa #72 Haataja
Jukureissa #72 Pereskokov

3 tykkäystä