Big datahan perustuu isoon massaan ja poikkeamiin. IBM Watson kertoo Tonolle että Heljangon ketjussa on poikkeuksellista aktiviteettia —> Betoni maaliin.
“Hei Ruahomaa! Tääl on sun nimi mainittu ny nii moneen otteeseen et astu vaa jo esiin!”
Maanantaina saatellaan viimeistään tämäkin päätökseen, niin voidaan aloittaa keskittyminen playoffeihin!
Kukas nyt on tulossa?
Pitäisikö tästä päätellä, että ei tarvitse kärvistellä kamiinan lämmössä ensi viikon perjantaihin asti, vaan joukkue kasassa jo maanantaina
Eikö tuo nyt ole tässä päivän mittaan tullut monestakin eri suusta että EHT:n jälkeen lyödään viimeistään sopimus ulos.
Totta, maanantaina kun koittaa niin eht ohi ja kaikenlaiset karhu kikkailut samaten
Mä nään tuon jäsen Aerosoulin huhun niin, että hänen lähteensä on lähellä Porissakin vaikuttanutta kiinalaisjoukkueen Espoossa syntynyttä laituria (kuten viime vuonnakin hänen huhuistaan näimme).
Nyt kun khl-matseissa on pieni paussi (alkuviikon jälkeen) voi jotain tapahtua varsinkin, kun Kunlun on ulkona poffeista. Kyse on vain siitä päästävätkö ja onko se huhutulle pelaajalle hyödyllistä ja järkevää.
Ristiriita syntyy siitä, että keskustellaan miksi Kunlunista tuli juuri tämä, eikä tämä toinen. Vihje viittaisi siis mielestäni enemmän Palolaan, joka hymyn monen huulille myös toisi, vaikka itse toivoisin enemmän Vellun kaltaista pelaajatyyppiä.
Sentteriäkin voi tietty tulla sisään, mutta sitten tämä viritys on kyllä mennyt ketuille. Kahta kovatasoista hyökkääjää nyt ei kumminkaan tule.
Olin Kookoon peliä seuraamassa ja siellä pyöriteltiin Haatajaa ja Karlssonia, Stömbergin nimikin mainittiin, mutta en jaksa uskoa, vaikka historiaa hänellä olisi kanssanne.
Olis muuten aivan huikea video, jos videolla Mikki peitenimellä vuotaisi ensin huhun ja sitten äänestelisi sen huhunsa puolesta ennen tyytyväistä julkistusta…
Joskushan on taidettu kipinöissä mainita F5-kuorman alla kyykkäävistä Tapparan sivuista julkistuksen hetkellä ja viimeksi pistin piikkiä juuri tänään
Vähän epäilyttää, että taisi @Co juuri servata trebuchet-kamiina viestini tuolla serveri -videolla
ELIKKÄS
Hyökkääjät: Björninen Hannes (Pelicans), Hakulinen Anrei (KooKoo), Junttila Julius (Växjö Lakers), Kalapudas Antti (Sport), Kupari Rasmus (Kärpät), Leskinen Ville (Kärpät), Nättinen Joonas (Neftehimik Nizhnekamsk), Ojamäki Niko (Tappara), Pakarinen Iiro (Metallurg Magnitogorsk), Partanen Mika (Jukurit), Peltola Jukka (Sibir Novosibirsk), Pesonen Janne (Växjö Lakers HC), Ruohomaa Mikael (Neftehimik Nizhnekamsk), Sallinen Jere (Örebro HK), Tyrväinen Juhani (HIFK)
- Hakuline
- Ruohomaa
- Nättine
Jos oikein olen ymmärtänyt niiin tossa olis vaihtoehdot jos EHT joukkueesta joku tulisi?
Jotenkin en itse usko kuulemani perusteella Nättiseen, Eli oliskohan se mahdollisin sitten Hakulinen, Ruohomaata kyllä huhutaan myös. Mutta jos miettii sen verran tulevaa, huhutut Palola, Jormakka,(ja 2muuta laituria), Kontiola sattuisi tulemaan ensi kaudeksi, kuulostaisi Hakuline paljon realistisemmalta kuin Ruohomaa puhutulla moni vuotisella lapulla. Mutta selittäisi kyllä miksi Jasu, Järvine ja Tanus nimet eivät esiintyisi meillä tulevalla kaudella.
Eli päädyn mahdollisena oikeana tulijana nimeen Hakuline, tässä omassa pohdinnassa.
Savinaine olis kyllä itselle nimi nro.1 monivuotisella lapulla toiveissa.
Pirkkalan lentoasemalla ei näy hokikasseja tai lätkäjätkän näköistä sakkia. Täältä tähän.
Mää pistän ison mukin Karhua Mallashovissa kun osutaan sinne samaan aikaan.
Tarkoitus ei ole provosoida vaan katkoa siipiä huhuilta/arvailuilta.
Minun pikku aivoillani tuli toinenkin tulkinta mieleen , joku muu kuin VMV
on pois pitkään loukaantumisen vuoksi.
Minä olen tämän ketjun ja Reben puheen tulkinnut niin, että hankinta julkaistaa EHT:n jälkeen viimeistään, mutta minun ymmärrykseni mukaan kyseessä ei välttämättä ole EHT-pelaaja.
Ja @Maikki tais aiemmin mainita että pelinumero on 72, ja Haataja se ei ole.
Niin jos pari muuta pelaajaa ei osu kohdalle.
Olet tulkinnut oikein .
Käsittääkseni Ruohomaa ja Puustinen on ne kenen perässä ollaan isoimmin. Jos kumpikaan noista ei tartu syöttiin niin hyökkäyssuunnan pelaaja haetaan liigasta. Eli näiden huhujen pohjalta kunlunin miehet voitte ainakin unohtaa.
Mutta mikki on mikki. Ei tässä kauaa enään tarvitse täristä, kohtahan tuo selviää.
Vähän turvetta kaminaan… Kyllä sieltä ainakin vielä hyökkääjä saadaan ellei jopa kaksi. Saako laittaa paukkupatruunan joukkoon?