Kipinävahti, osa 2: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2016-17

Anna mennä vain. Ei tänään mitään julkaista.

Mikäs sua ny valvottaa? Murheita?

Kokeile sikiöasentoa ja polvivälityynyä

7 tykkäystä

Itse olen usein kokeillut oluen voimaa ja se toimiikin aluksi mutta uni katkeilee ja näkee jotain ihme näkyjä jostain Kuuseloista.

3 tykkäystä

Go west sanoi petshop boys

10 tykkäystä

Kanukin huhutaan laittaneen nimen paperiin. Huomenna julkistus. Henk. koht. odotin Ramstedtia.

3 tykkäystä

Ja nimikirjaimet oli…?
Ping @Skone

En tiedä. Mun vihjeet loppuivat tuohon. En kysynyt tarkennuksia, ei ollut sellainen hetki.

1 tykkäys

Muuttujia matkassa ja ei tuukkaan Suomalainen sentteri???

Jos ammatisentteri on tuloillansa niin otan avosylin vastaan. Saadaan Jasun tai Rauhalan taakkaa jaettua.

Huomenna kultajoukkue on valmis :trophy:

53 tykkäystä

Voisiko nimikirjaimet olla L.A. vai miten se Armstrong johonki pohjois-amerikkalaiseen yhdistetään? Paitsi jos suomalainen Amerikoista, ni on vaikeempaa.

Tämä! Tämä on niin parasta. :joy:

Sanoit aikasemmin että ei oo ulkomaalainen, nyt täällä huhuillaan jo ulkomaalaista.

“Ei ole ulkomaalainen. Foorumi saa minut epäilemään lähteeni luotettavuutta … lisää vinkkejä: ei sopimusta ensi kaudelle.”

Niin on Liigassa. Oli se sitten vaikka ilve.

Henk. koht. odotan edelleen Ramstedtia Skonen vihjeiden perusteella. Ei vaan pysty toista kertaa johtaan vikateille kuten viikko sitten numerolla 71. :grinning:

3 tykkäystä

Jostain syystä tiesi jo etukäteen, millä numerolla julkaistaan.

Niin minäkin, mutta sain välikäden kautta hallilla Ramstedtista niin sekavan kommentin, että en tiedä mitä uskoa. Sitten toisella erätsuolla tuli tää tieto kanukista. Mitä tähän nyt sanois. Ne salaa jotka tietää.

On tuolla skonella varmaan parempi haju.

5 tykkäystä

Voin mäkin huhuilla Norjalaista veskaria, se on sit jokaisen oma asia mihin uskoo…

Jaahas,kuinkas pitkälle?

1 tykkäys