Kouvolan KooKoo kaudella 2019-20

Tuo Caito olisi täydellinen korvaaja Kemiläiselle… Nyt tosin jo myöhäistä kiinnittää, jos ei jo ole nimi paperissa… Näytöt ja peli esitykset on sitä tasoa…

1 tykkäys

Tämän kauden yksi yllättäjistä eli KooKoo on pelannut kovalla tasolla ja useita seuraennätyksiä on samalla mennyt rikki:

1 tykkäys

KooKoo on kärjessä 5, 10, 15 ja 20 pelin kuntopuntareissa. Viimeisestä kymmenestä pelistä 27 pinnaa, eli kolmea vaille täydet.

Melko käsittämätöntä tekemistä, varsinkin kun mennään jo kauden jälkimmäistä puoliskoa.

6 tykkäystä

Mä tykkään kokoon tekemisestä… Koko ajan noustaan… Liigan parhaat pakit riveissä Caito ja Sulak… Uskomattomia löytöjä.

Liigan edistyneetkin tilastot ovat melko mielenkiintoista katsottavaa KooKoon kannalta.

# Joukkue COR% PA% PDO
1. KooKoo 57,6 56,0 99,7
2. HIFK 54,8 53,6 98,5
3. Kärpät 54,3 52,4 102,8

Ylellä kirjoitus KooKoosta ja fanittamisesta:

3 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: KooKoon Martin Bergerin piilotuppi HPK:n Niklas Frimaniin 25.1.2020

A post was merged into an existing topic: KooKoon Martin Bergerin piilotuppi HPK:n Niklas Frimaniin 25.1.2020

Analysoin vähän KooKoo pistepörssiä ja kyllä vetää lähes epäuskoiseksi:

Näyttää siltä, että KooKoo on onnistunut hankkimaan kolme ulkomaalaisvahvistusta (Mingoia US, Gallo Hun, Caito US) jotka pelaavat jokaikinen uransa tehokkainta kiekkoa, eikä historiaa katsomalla tätä olisi voinut uskoa tapahtuvaksi. Melkoisen epätodennäköinen yhtälö että kaikille hankinnoille uran paras kausi.

Kun vielä lisäksi oletetut tehomiehet Haataja, Hakulinen ja Platzer ovat kaikki niinikään onnistuneet, niin se on siinä. Kermana kakun päällä vielä vanha jermu, Tapparassakin useamman kauden tahkonnut Kim Strömberg tekee elämänsä pistekautta.

Kun muistelee meidän kirjavia ulkkarihankintoja niin onkohan tällaista värisuoraa sattunut koskaan?

10 tykkäystä

En viitsinyt tätä Bergerin edelliseen ketjuun laittaa missä ruodittiin case- Friimania, niin laitan tänne.

Bergeriltä löytyy siis kontoltaan ihan siviilistäkin (oikeudessa) mm. Törkeä rattijuopumus, pahoinpitely, jne…

2 tykkäystä

Kaikenlaisia vahinkoja sattuu toisinaan.

9 tykkäystä

Berger on kova pelaaja. Silloin saattaa joskus sattua, vaikka sääntöjen puitteissa mennäänkin. Korostaisin näissäkin tapauksissa taklattavan vastuuta. :shushing_face:

Rattijuoppoilusta jätän nyt heittämättä mitään varmuuden vuoksi.

2 tykkäystä

Berger väkivaltainen niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella… Berger tarvitsee jääkiekkoa, mutta jääkiekko ei tarvitse Bergeriä…

4 tykkäystä

Nyt mun mielestä kannattaisi vähän malttaa kommenttien kanssa. Vastustajien loukkaantumiset ei ole olleet mielestäni kuitenkaan mitään “sekoamisia” Bergerin toimesta, liian kovasta pelaamisesta toki. Nyt nostetaan esiin parin vuoden takaisia siviilipuolen rikoksia, joista tuomiot jaettu ja rangaistukset kärsitty.

Ei kannata unohtaa maalivahti Haukelandiakaan…

KooKoon Jarno Kultanen on osoittanut olevansa pätevä kaveri tehtäväänsä urheilutoimenjohtajana ja omaa pelisilmää pelaajahankintojen suhteen (mm. Malte Strömwall jne aikaisemmin). Hyvin on naarannut tiheällä verkolla markkinoilta kehityskelpoisia helmiä…

https://kookoo.fi/uutiset/kultanen-jatkaa-kookoossa

2 tykkäystä

KooKoo on ollut ilmeisesti tyytyväinen Martin Bergerin toimintaan.

Miten diabetes liittyy kännissäajeluun?
– En halua tällä yrittää selitellä tekojani, mutta olin juuri saanut diabetesdiagnoosin. Se oli järkytys. En osannut käsitellä alkoholia ja sokeritautia samaan aikaan

1 tykkäys

Nyt ei riitä natsat vastaamaan, eikä varmaan kännissä sekoiluun mitenkään.
Mutta mulla yhdellä tutulla on diabetes ja saa välillä siihen liittyviä kohtauksia, jossa on parempi pitää pää piilossa. Tästä kaverista tekee pelottavan melko lihaksikas olemus ja 20 vuoden kamppailulaji kokemus. Saanu niitä kohtaukianksa mm. työmaalla jolloin on aina täysi miehitys sinitakkeja paikalla.

Eli siis vastaisin kysymykseesi… kyllä niillä voi jotain yhteistä olla.

Veikkaan jotain muuta syytä kun diabetes? Mulla on diabetes ja oon ollu paljon aiheen kanssa tekemisissä, eikä tällästä ihan fyysistä väkivaltasuutta oo tullu vastaan.

Matalissa sokereissa kyllä on tunnettua ja ihan tavallista että pinna kiristyy ja suuttumista, kiukuttelua jne, mutta mitään väkivaltasta en oo kuullu. Mutta kaikkihan on yksilöita joten kaippa tällänenkin on mahollista.
Väsyminen, tajunnan hämärtyminen, tajuttomuus on yleisintä kyllä kun tarpeeks on matalalla sokerit ja sama korkeissa sokereissa… Siä on sitten jo kooman riski lähellä.

4 tykkäystä

Perstuntumalla sanoisin että noin saattaa käydä ilman diabetestakin.

Hiukan kuulostaa selittelyltä tuo Bergerin haastattelu?

2 tykkäystä