Kristian Kuusela

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Tapparan kapteenisto kaudella 2020-21

Itsehän olen suhtautunut kauden ensimmäiseen puoliskoon Kuuselan osalta jo melkein 7 vuotta tonninseteli ilmeellä. Tekisi joskus mieli sanoa että vetäkää happea, kyllä se sieltä :smile:

5 tykkäystä

Varmasti ihan terveellistä, jos suositumpaakin pelaajaa voidaan joskus myös kritisoida ja arvostella peleistään, niin kauan kuin ei ihan tabumuumioksi ole muuttunut. Ei tarvitse olla pelkkää unisonoylistystä, johon ei sitten mitään muuta ajattelua mahdukaan, tai kaikki sellainen on täysin väärin, ymmärtämätöntä ja ehdottomasti joukolla tuomittavaa.

Mutta mahtavaa peliä taas vaihteeksi. Avausmaalin pohjustelusta ei tullut edes syöttömerkintää, mutta se johdatteli kuitenkin muun meiningin ohella esimerkinomaisesti koko joukkueen vahvaa esitystä ottelussa.

3 tykkäystä

Joo o. 32 peliä ja tehot 4+28. Siinä moni harjoitella niitä metrin syöttöjä, että samaan pääsee. On Krisse vaan taas vertynyt kovaan vireeseen. Ja täytyy myös muistaa, että tekee kentällä paljon muutakin hyödyllistä, kuin vaan pisteet :+1:

22 tykkäystä

Täytyy tehoja tullakkin jos saa eniten peliaikaa hyökkääjistä. Ja pelata siinä yvllä parhaalla tontilla. Tänää ois voinnu pari maalia tehä enemmän. Patonki olisi varmaan saannut täällä kuraa niskaa jos olisi ne längestä yritykset tyriny.:man_shrugging:t2:

1 tykkäys

Anteeksi, kun tuon tylsät faktat pilaan sun tarinan, mutta Virta pelasi hyökkääjistä eniten. Eilen taisi olla sama. Anna jo oikeesti olla. Krisse ei ole sun lempipelaaja selkeesti. Hän nyt vaan sattuu olemaan aika helkkarin kova pelaaja.

5 tykkäystä

Olenko sanonut jossain ettei olisi kova pelaaja? En ymmärrä sitä vaan, että täällä ei saa hänestä antaa mitään krikiittiä?

Saa antaa. Mä en vaan oikein pääse sun kritiikeistä ihan kartalle. Hän ei saisi tehdä sun mielestä virheitä? Jos joka ilta jokainen ratkaisu ei ole täydellinen, hänet pitäisi korvata. Tätä en ymmärrä.

2 tykkäystä

No eikös ne ole aika hyvät faktat, kun Kemiläinen on nyt ollu poissa yvltä. Niin ykkös yvn tehot on hävinnyt?

Mun mielestä joukkueen tärkein pelaaja, en ole ollut muussa korvaamassa kun yvllä pelintekijän paikalta vaan. Koska ei omasta mielestä syötöt napsu samalla tavalla kuin ennen.

Varmaan onkin Krissen vika kun Matushkin onkin lefti.

7 tykkäystä

Paljonko niitä syöttöpisteitä oli, melkein 30? Eli kun Kemiläinen ollut nyt jokusen pelin pois, Krissestä on sillä aikaa tullut vanha ja väsynyt eikä enää osaa tehdä peliä. Ok. Kai se vaan pitää sit hyväksyä.

9 tykkäystä

Se, että yv on ollu nyt ruosteessa, ni se on ehkä kaikkein vähiten Kuuselan vika.

9 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 11 tunnin kuluttua.

Hieno peli jälleen kerran. Nyt kahdessa viime pelissä ollut taas ratkaisemassa Tapparalle voitot.

Hautautuu otteluseurantaan tämä, mutta nostetaan esille. Ja saa olla eri mieltä.

Meinasin tästä kirjoittaa vasta pelin jälkeen, mutta menköön jo nyt. Jos katsotte Kuuselan lapaa, niin se taitaa olla normaalia korkeampi. Auttaa kivasti kiekon kesyttämiseen. Voi toki olla, että olen väärässä.

9 tykkäystä

Nousi Vahalahden kanssa maalimäärissä tasoihin 260 maalia.

6 tykkäystä

Luulen TV kuvan perusteella, että olet väärässä. Näyttää nimittäin normilta.

Niin se vaan on Krisse taas vahvasti pistepörssin kärjen tuntumaan vaivihkaa noussut. Alkukaudesta tuntui, että puoli foorumia oli työntämässä eläkkeelle.
Hehh, maltti on valttia kun tän tason tekijöitä arvioidaan.

Hattua päästä!

59 tykkäystä

Kristian Kuusela ei ole enää Tapparan johtava hyökkääjä – sukupolvenvaihdos kannattaa toteuttaa nyt

LIIGA / Kolumni / 29.11.2020 13.24

Kuusela ei enää ole se peliä edistävä taikuri, johon on totuttu. Kovassa prässissä tuntuu loppuvan tila ja aika.

Onkohan toimittaja Oinonen vielä samaa mieltä itsensä kanssa :thinking:

27 tykkäystä