Kristian Kuusela

Kyllähän siinä vähän irvistystä tuli mutta Kristian on ylipäänsä aika ilmeikäs kaveri. Tulee kaikenlaisia irvistyksiä ja ilmeitä pelien aikana. Joskus näyttää jopa siltä kun olisi vähän kujalla kun on oikeasti kovinkin ytimessä. Vaikea tuosta on sanoa sattuko käteen vai oliko tunteet vaan niin pinnassa.

Mun silmään näytti enemmän, että pidätteli onnen kyyneleitä. Paljasti ennen kannun nostoa, että oli Kärpissä mokannut eikä ollut nostanut kannua. Nyt on virhe korjattu!

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Kristian Kuusela KHL:aan 2016-17?

Ainahan noista MM-valinnoista tulee narinaa, mutta nyt… Kyllä tämä herra kuuluisi ehdottomasti joukkueeseen.

1 tykkäys

Olikois mukana Madridin porukassa? Jos ei niin toivottavasti ei väliin jäänyt sen takia että oli menossa mm-kisoihin. Ihmettelen kyllä isosti tätä ennakkoilmoitusta Kuuselalle ja Hussollekin.

Ei ollut kuuleman mukaan. Toisaalta tuskin Madridin reissun peruuntuminen jää harmittamaan hirveästi. Toki olisi ollut viimeisiä tilaisuuksia olla joukkueen seurassa, mutta tiedä sitten, kuinka tärkeäksi Krisse tuon kokee.

Tää on tietysti vaan mun mielipide, mutta en pidä Pyörälää nykykunnossaan millään osa-alueella Kuuselaa parempana. Sikäli tuntuu oudolta ettei valittu. On paljon monipuolisempi osaaja moneen muuhunkin kuin puolustavaan rooliin.

5 tykkäystä

Kojo Jalosen “omiapoikia” spede pyörälä, nääs. Vikat kisat sille niin on mukavampi tuttujen kans touhuta. Saapa ny nähä sit… Ois se Maestro tonne joutanu kans.

Kuusela & KJ Kärpät 2008

mutta silti. :relaxed:

Kyllä, kyllä. Lajusen ohi mun mielestä, mutta kaipa ne tietää paremmin

Joo tietää. Melko kovat näytöt saa äijä antaa ennenkun arpa käy. Olihan noita tarjolla kovia pelimiehiä muitakin, jep.

Välillä tuntuu että NHL tai KHL status riittää valintaan. Yleispelaajana Krisse olisi mahtunut heittämällä joukkueeseen. Toivottavasti Kuusela itse kertoo, jos reissu jäi vamman vuoksi väliin.

4 tykkäystä

Kyllähän se kertoi jo eikä vaan mahtunu rosteriin.

– Olin näyttöni antanut. En osaa näitä valintoja juuri kommentoida. Tällä kertaa ihmiset, jotka valinnoista vastaavat, valitsivat näin, Kuusela sanoi Aamulehdelle. Kuusela, 33, olisi ollut valmis MM-jäällä mihin rooliin tahansa. Kerta olisi ollut hänelle ensimmäinen MM-tasolla ja into näyttää parasta osaamista huipussaan.

On se perkele kun liigan pistepörssin voitto, huimat syötöt ja hurja plusmiinus tilasto ei kelpaa vaan joku pyörälä vetää ohi? Nettiadressin paikka

No ehkäpä ensi vuonna sitten, kun on KHL-statuksella. Vaikka pelaisi huonomman kauden kuin Tapparassa (parempi ei mahdollista olekaan) niin valinta tulee helpommin.

Ei se pistepörssin voitto riitä, jos oikeaa roolia ei löydy. Lajunen pelaa ihan eri roolia ja siksi valittiin. Pyörälän taas katsottiin sopivan paremmin nelosketjun rooliin, mutta sehän on vaan Nokan mielipide. Joku toinen valmentaja olisi tehnyt toisin, kumpikin voi olla oikea ratkaisu.

2 tykkäystä

Pelaajat äänestäneet Kuuselan parhaaksi pelaajaksi.

13 tykkäystä

Pahasti vaikutti Kuusela olevan pettynyt, kun ei kisoihin mahtunut. Pulkkinen ja Laine tosiaan ainoat rightit hyökkäyksessä, joten ehkä sinne Kuuselakin olisi voinut saada mahdutettua.

Niin, Kuuselalle ei noita kekkereitä liiemmälti oo tarjoiltu :frowning: Mutta toisaalta, jos matkaa KHL:n ja hommat sujuu hyvin niin ehkä sitten kelpaa tarjoilu.