Kumpi mieluummin?

Nautinnollisinta on hoitaa tämäkin firman kaverin piikkiin: oltiin kaverin kanssa bussissa ja pieruhuumorin ystävänä kaveri päräytti oikein raikuvan pierun ja nauroi päälle. Itsellä oli hieman vatsa sekaisin, olisiko ollut krapulan seurausta, ja päätin käyttää tilanteen edukseni: laskin ilmoille hiljaisen tappajan. Siis aivan armottoman leijan.
Voi kuinka syyttävästi mummot katsoivatkaan kaveriani. Minä myös.

23 tykkäystä

Tää on muuten ajoituksen osalta ihan hitokseen vaikeampaa näin päin.

3 tykkäystä

Jep. Koita pidättää yskäisyä ja samalla pyrit saamaan pierun aikaiseksi. Lopputulos saattaa olla vain märkäpieru.

6 tykkäystä

Kumpi pelisarja on enemmän mieleesi?

• Grand theft auto
  • Red dead redemption

0 voters

Jos vastasit GTA, oletko pelannut RDR2:sta?

• Kyllä
  • En

0 voters

2 tykkäystä
  • Slither-io
  • Minecraft

0 voters

Älä kysy näin vaikeita.

1 tykkäys

Kumpi oikein?

• Heikkoudetkin
  • Heikkouksetkin

0 voters

Tuli vain mieleen tuosta kun Garteig kertoi, että olisi mielellään Tapparassa jatkanut, jotta jos olisit saanut tehdä päätöksen kauden päättymisen jälkeen, niin olisiko Heljangon ja junnujen lisäksi Tapparan veskariosastoon kuulunut…

• Garteig
  • Hrachovina

0 voters

Itselleni olisi ainakin vaikea valinta, vaikka Domin puoleen varmaan kääntyisin. Garteigin kortti olisi vain ollut niin mukava nähdä loppuun asti.

2 tykkäystä

Järki sanoi Garteig, mutta tunteet toisin. Äänestin siis Hrachovinaa.

Mieluisin parivaljakko olisi ollut Garteig ja Hrachovina.

8 tykkäystä

Domi on jo useana kautena osoittanut olevansa todellinen huippuveska. Meillekin torjunut ykkösveskana mestaruuden sekä hopean ja kakkosveskana kans mestaruuden.

Garteigilla on vyöllään Euroopasta vasta yksi hyvä kausi. Viime kaudellekin mahtui niitä selvästi heikompia jaksoja. Loppukaudestahan Gartsa oli selvä ykkönen. Mieluusti olisin katsonut olisiko Garteig pystynyt sen :kannu: meille torjumaan.

Mitään Gartsalta pois ottamatta mutta valitsen Domin ennen Garteigia 9 kertaa 10.

11 tykkäystä

Katselin Tapparan taitoluistelun instastooria ja siellä tuli niinkin hirvittävä termi vastaan kuin “toispolviseisonta”. :grimacing: Mulle se on kyä aina ja ikuisesti korkea polviasento aka korpo.

Mitäs mieltä muut ovat?

• Korkea polviasento/korpo
  • Toispolviseisonta

0 voters

• Mämmiä pääsiäisenä
  • Mämmiä ei edes pääsiäisenä

0 voters

1 tykkäys

Kyähän mämmiä täytyy aina pääsiäisenä syödä. :grin: :yum: Olen muistaakseni vain muutaman kerran jättänyt pääsiäisenä mämmin välistä. :thinking:

1 tykkäys

En suosittele mämmiä ainakaan IBD:tä sairastaville… :grin: IBD:tä sairastavana en siis koske mämmiin enkä ainakaan sitä syö.

3 tykkäystä

Kumpi mieluummin? (puhelimista kyse)

• Samsung
  • Huawei

0 voters

Tykkään Huaweista edullisen hinnan takia.

3 tykkäystä

Monesta ruoasta olen vanhemmiten oppinut tykkäämään, mutta kyllä tämä “puolivetelä uloste” jää edelleen syömättä :grin:

4 tykkäystä

Kuka heistä?

• Bailen
  • Plastino
  • Ytterell

0 voters

Kumpi mieluummin?

• Kiirastorstai
  • Pitkäperjantai

0 voters