- 6ix9ine
- Drake
0 voters
0 voters
@blue en ees kuule tiennyt, mistä on kyse. Kuinka tuollaiseen voisi vastata?!
Google? Tai YouTubesta heidän musiikkia löytyy, eikä kaikki aiheet voi kaikille tuttuja olla. Sen olen itsekin huomannut.
Tuo tupakointi vähän 50/50. Jokaisen oma valinta niinkuin muutkin mutta itsellä se vaikuttanut esim elämänkumppanin valinnassa. Ehdoton ei jos tupakoi mutta alkoholin käyttö (hallittu tokikin) on ihan fine. Itse en tupakoi ja kerran vain ollutkin kunnolla kännissä tokikin tulee kavereiden kanssa oltua aina mukana tissuttelemassa. Pikkuveljelle olen sanonut että jos ennen 18v meinaa juoda niin voin hakea että tiedän mitä juo mutta jos tupakan näen kädessä niin sitten on turha itkeä nenä poskella
0 voters
Rasvaton maito on tonkan pesua varten. T: Nuoruutensa navetassa viettänyt
Noi kyseiset olivat kumpikin rasvattomia - punaasta sen olla pitää!
Käsinlypsettyä suoraan kannuun
0 voters
0 voters
0 voters
Itselläni mielenkiinto tätä ketjua kohtaan laimeni oleellisesti siinä vaiheessa kun aihe lakkasi olemasta vapaa, toisin kuin aloittajan viesti oli. Tuntuu muillekkin aheuttavan päänraapimista tyyliin “onkohan tämä nyt liian poliittista tai muuten liian kaukana puhtaasta hömpästä tai jääkiekosta”.
Ainoat asiat, joita tietääkseni on piilotettu: Trump vai Putin kahteen kertaan sekä persut vai vihreät. Poliittinen linjanveto on vaikeaa, ymmärrän sen.
Ei sen enempää metakeskustelua.
Muutamat viikot mukavaa syyskeliä alkajaisiksi ja sitten normaalisti treenijumiin, ellei ihmeitä tapahdu.
Pari vielä kysymättä jäänyttä:
0 voters
0 voters
0 voters
Kumman kautta takaisin kämpille Hakametsän nurkille (pyörällä).
0 voters
0 voters
2 ääntä riittää. Tulin meinaan hautuumaan nurkilta eikä se ylämäki oikein innosta mummiksella
Aikanaan 3 vuotta kesät talvet fillarilla sama mäki.
Muotialan kautta ehkä hieman siedettävämpi takaisin. Voi olla että yliopiston kautta parempi sitten taas sinnepäin. 8.52km ja 32min näyttäis kello. Huomenna pitää pyöräostoksille kun mummiksessa petti jarrut