Valitettavasti en nyt pysty kannattamaan kumpaakaan. Joskus 70-luvulla kun oli vielä sarjamuotoinen SM-sarja, pidin yleensä peukkua Jokereille joukkueiden keskinäisissä kohtaamisissa. En muuten. Ilveskin ajoi ohi.
Olet tulossa Pitsiturnaukseen. Kello 10:15 alkaa turnauksen perinteinen “pääottelu” täydessä tuvassa. Kummalle toivot voittoa?
- Lukko
- Ässät
0 voters
Vahingossa painoin Ässät. En kannata kumpaakaan.
Kummastakaan en juuri perusta mutta jos noista pitäisi jompikumpi valita niin Jokerit.
Minulle on vain
- Kaunis
- Komee
0 voters
- Mansikkakakku
- Vadelmakakku
0 voters
Äskeisen innoittamana…
- Käpykakku
- Banaanikakku
0 voters
- Pera
- Keijo
0 voters
- Sulkaajäätelo
- Toffeejäätelö
0 voters
Sulkaatuutti on lemppari ja supersulkaa…
- Kairo
- Tanger
0 voters
Viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Huhu: Blake Parlett Tapparaan 2019-20?
- Parlett
- Utunen
0 voters
Posse?
- Kyllä
- Ei
0 voters
Saa hävetä ne jotka ottaa ennemmin ulkomaalaisen kuin oman lupaavan juniorin.
Olihan tuo vaikea valinta mutta sitten miettii mitä Parlett teki 2017 keväällä. Utunen ei ole (ainakaan vielä) tehnyt mitään vastaavaa.
Koen Utusen sopivan paremmin nykyjoukkueeseen mutta on Parlett silti suurempi suosikki. Yksi suurimmista suosikeista kautta aikain!
Parlettin värväyshän tarkoittaisi Utusen uran jatkumista todennäköisesti isommissa ympyröissä. Näin tämän itse mieltäisin ihan positiivisena valintana.
Toki toki, mutta itse ymmärrän tämän valinan niin kumpi mielummin. Parlett varmasti monille Tapparan faneille hieno mies ja pelaaja, silti itse näkisin oman juniorin nousua omassa suosikki joukkueessa, kuten toivon ensi kaudella Kärppien juniorit nousevan miesten joukkoon.
No jos tollai miettii niin vois vaikka hommata Kankaanperän ja Aallon Teemun takasin Tapparaan. Ne voitti täällä sentään mestaruuden, Utunen ei oo voittanu Tapparassa viä mitään.
Pahoittelen, että menen tunteen kautta ja Parlett on luonut mulle enemmän upeita muistoja kuin Utunen. Tämähän ei ole millään tapaa Utuselta pois.
Edellisestä viestistä tähän “hankitaan vaan entisiä mestareita” heittoon.