Kumman haluaisit toteutuvan?
- Sebastian Aho jää Carolinaan
- Sebastian Aho lähtee Montrealiin
0 voters
Kumman haluaisit toteutuvan?
0 voters
0 voters
Timo on hieno mies. Suosikkityyppi. Lempijäbä.
Tästä johtaen:
0 voters
Youtuben anti mielummin.
Mutta Pasi on kansallisaarre.
Yleisurheilun MM-kisoissa
0 voters
Nyt on paha! Itse musiikkimiehenä ja ns “musikkona” en voisi millään elää ilman jääkiekkoa. Mutta ääni meni silti Musiikille.
Kerrankin jostain asiasta samaa mieltä Ässä-kannattajan kanssa!
Musiikki ehdotomasti! Tappara on hyvin, hyvin rakas, mutta musiikki määrittää mun koko elämäni.
Urheilu ehdottomasti. Musiikki on toki tärkeää tällaiselle ei HC-musiikin kuluttajallekin, mutta jos miettii paikan päällä koettuja kokemuksia, niin ei ole olemassa musiikkitapahtumaa, joka olisi niin sykähdyttävä kuin vaikkapa Tapparan mestaruuden varmistuminen 2016 Hakametsässä tai Suomen voitot Kreikasta ja Bosniasta Ratinassa…
Rehellisesti sanottuna itse asiassa parhaat Veikkausliiga-matsikokemuksenikin ovat olleet hienompia kuin parhaimmat keikkakokemukset, vaikka olen nähnyt ihan lempiyhtyeitäni. Jotenkin en saa vain samanlaista fiilistä musiikkikeikoista, kuin muut ihmiset tuntuvat saavan. Viime vuoden sateisen Himos-festarin jälkeen festarit kun ovat kyllä nyt hetkeksi aikaa ehdoton no-no. Mieluummin vaikka pienemmille klubikeikoille.
Hienoa kuitenkin, että maailmassa on molempia.
0 voters
0 voters
0 voters
Hollannikkaat?
0 voters
0 voters
0 voters
0 voters
Kokeilin kolikolla. Kruuna tuli. Siispä Esson baariin.
0 voters
Tätä voi katella niin monelta kantilta. Mä itse en oo tod urheilullinen jeppe salilla käyntiä ja säkin heiluttelua yms lisäksi, mutta soitan (välttävästi) kitaraa ja sen parissa menee helposti tunti jos kolme niin ettei huomaakkaan, saan siitä siis itse irti ihan älyttömästi, enemmän kun mistään muusta.
Viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Äänestyksiä asiasta jos toisestakin!