Liiga-draft 18-19, lohko Jukka

VAIHTO:

Paniikkinappula on pohjassa jo 3,5h ennen kauden alkua, ja käytän kaikki kolme vaihtoani. Ensimmäisen, ainoan ja viimeisen.

POIS: Mikko Mäenpää, JYP

TILALLE: Arto Laatikainen, HPK

Meneekö tällä ilmoituksella?

Menee vielä nopeammin ja varmemmin, kun lisäät viestiin @rizka , tai nyt ei enää tarvitse. :slight_smile:

(Tomi ) #291

aika räväkästi lähti noiden vaihtojen suhteen kausi liikkeelle, kerkes kuitenkin ensimmäinen peli päättyä ennen vaihtoja :smiley:
jokos meillä on pistelaskuri jossain? @rizka

Ei taida olla vielä valmiina. Täytyy @ozzi’lle ohjata kysymys. Mun täytyy illalla joka tapauksessa avat ketjut tilanneseurannalle ja vaihdoille.

Siviilikiireiden takia en ole ehtinyt vielä palvelua potkaseen pystyyn. Arvioitu valmistumisaika voisi olla alkuviikosta.

@Nevofoget03 Vaihto on tuolla selvä.

Muillekin vinkkinä, tägätkää meikäläinen vaihtoviesteihin niin menee nopeammin perille.

@ozzi tägäisin sut tähän viestiin, käytön mun ainoan vaihdon tähän. Toivottavasti lasketaan jo ekalle kiekalle. :slight_smile:

Tämä selvä.

@rizka oliko vaihtoihin joku linja vedetty? Astuuko vaihto voimaan välittömästi jos sen ilmoittaa ennen pelin alkua? Tai ennen kokoonpanojen ilmoitusta (klo 13)?

Otetaan voimaan välittömästi vaan. Maalivahtivaihto viimeisillä kierroksilla voisi olla ainoa skenaario missä kokoonpanojen vilkuilusta voisi olla jotain pientä hyötyä, mutta hyvin pientä.

Mulla taisi kaikki hyökkääjät päästä tänään maalin makuun ja parhaat kahdesti?:smirk:

Teen “pakkovaihdon”, kun tuo Tuukka on on toistaiseksi poissa rosterista. Eli Tuukka Mäntylä —> Aleksi Laakso, HIFK.
@rizka