Liiga-draft 18-19, lohko Jukka

VAIHTO:

Paniikkinappula on pohjassa jo 3,5h ennen kauden alkua, ja käytän kaikki kolme vaihtoani. Ensimmäisen, ainoan ja viimeisen.

POIS: Mikko Mäenpää, JYP

TILALLE: Arto Laatikainen, HPK

Meneekö tällä ilmoituksella?

Menee vielä nopeammin ja varmemmin, kun lisäät viestiin @rizka , tai nyt ei enää tarvitse. :slight_smile:

2 tykkäystä

aika räväkästi lähti noiden vaihtojen suhteen kausi liikkeelle, kerkes kuitenkin ensimmäinen peli päättyä ennen vaihtoja :smiley:
jokos meillä on pistelaskuri jossain? @rizka

1 tykkäys

Ei taida olla vielä valmiina. Täytyy @ozzi’lle ohjata kysymys. Mun täytyy illalla joka tapauksessa avat ketjut tilanneseurannalle ja vaihdoille.

2 tykkäystä

Siviilikiireiden takia en ole ehtinyt vielä palvelua potkaseen pystyyn. Arvioitu valmistumisaika voisi olla alkuviikosta.

@Nevofoget03 Vaihto on tuolla selvä.

Muillekin vinkkinä, tägätkää meikäläinen vaihtoviesteihin niin menee nopeammin perille.

4 tykkäystä

@ozzi tägäisin sut tähän viestiin, käytön mun ainoan vaihdon tähän. Toivottavasti lasketaan jo ekalle kiekalle. :slight_smile:

Tämä selvä.

@rizka oliko vaihtoihin joku linja vedetty? Astuuko vaihto voimaan välittömästi jos sen ilmoittaa ennen pelin alkua? Tai ennen kokoonpanojen ilmoitusta (klo 13)?

Otetaan voimaan välittömästi vaan. Maalivahtivaihto viimeisillä kierroksilla voisi olla ainoa skenaario missä kokoonpanojen vilkuilusta voisi olla jotain pientä hyötyä, mutta hyvin pientä.

1 tykkäys

Mulla taisi kaikki hyökkääjät päästä tänään maalin makuun ja parhaat kahdesti?:smirk:

1 tykkäys

Teen “pakkovaihdon”, kun tuo Tuukka on on toistaiseksi poissa rosterista. Eli Tuukka Mäntylä —> Aleksi Laakso, HIFK.
@rizka

1 tykkäys
Käyttäjä       Pisteet
Dillinger      245
Diablo         242
Rantt3         199
ProTappara     189
Kallunpirva    185
Imuri          179
Neliwilson     168
Recoil         159
le_Magnifique  159
Tomi           158
Nevofoget03    151
Desperado      145
BlueOval       136
krobbe         123
Raymo          99
Tuukka_Ahokas  87
7-Zack         57
6 tykkäystä

Oli muuten tuo Malte Strömwall 5. kierroksen varauksena ihan ok näin alkukauden perusteella. :smiley:

7 tykkäystä

Aika paha reenijumi vielä päällä mun porukalla.:zipper_mouth_face:

Hirvee pettymys tulos tässä vaiheessa. Ei voi muuta sanoa.

Mutta vielä on kautta jäljellä!

Oon pettynyt alkuun,kohta on palaverin paikka.

Väärin laskettu pisteet! Miten muuten voi olla selitettävissä, etten ole karannut tavoittamattomiin? Pitääkö aina suosia altavastaajia? Ovatko kärkikahinoissa mukana olevat Putinin lähipiiriä? Ei tämä näin voi mennä, toivottavasti urheilu voittaa lopulta. Ei mulla muuta.

1 tykkäys

No hei. No hätä. Pohjalta on täälläkin ponnistettava. Oikein syvältäkin vielä. Itse olen joutunut vetäytymään koppiin koirieni kanssa. Oltu hiljaa ja keskitytty. Tukka ryöpyttänyt sen verran mun joukkuetta, ettei yhdelläkään rakilla ole karvoja jäljellä.
Täältä tullaan vielä.

2 tykkäystä

Ping @rizka & @ozzi

@Dominik49 'n vinkistä suoritan vaihtoni pois jo tässä vaiheessa.
Topi Jaakola saa lähteä kotioppäin mun joukkueesta.

Koska menestyvässä joukkueessa olisi hyvä olla edes yksi Peltola,
Niko Peltola Ässistä sisään.

Muutanko tämän tuonne wikiinkin vai riittääkö tämä ilmoitus?

Päivittelin tämän järjestelmään, homma on tällä selvä.

1 tykkäys

Löytyykö @ozzi 'n pistelaskuriin jotain linkkiä? Vähän samaan tapaan kuin viime vuonna se tapsudraft.jotain sivusto.