Liiga-draft 18-19, lohko Jukka

Jospa tämä tästä vielä kun JYP vertyy, tänään pikaisesti katsottuna oli yli 50 pisteen ilta :muscle:

Loppurypistys pleijareihin tapahtuu tämän treidin avulla.

Kenkää: Jonatan Tanus
Tilalle: Anton Levtchi

@ozzi

1 tykkäys

VAIHTO!

Päästetään Rantakarin Otso lepäilemään ja toipumaan ja napataan tilalle Sportista Tony Sund.

Edit: Ping @ozzi tai @rizka tai kuka näitä listoja nyt ylläpitääkään. Merkkasin vaihdon wikiartikkeliin kyllä.

Harmi kun ei tiedä pistetilannetta. Viimeisen kierroksen vaihdosta voisi olla hyötyä tai sitten ei. Todennäköisesti ei.
Jos on tiukkaa, maaliin Justus Annunen, Kärpät. Rynnäs poppareille.

1 tykkäys

Mistähän sen pistetilanteen näkis?

Runkosarja läpsytelty joten tässä lopulliset pisteet. Mukana kaikki erikseen kuittaamattomatkin vaihdot.

Käyttäjä       Pisteet
Neliwilson     2323
le_Magnifique  2256
Imuri          2162
Dillinger      2150
krobbe         2148
BlueOval       2119
Raymo          2102
Nevofoget03    1979
Tomi           1967
Diablo         1867
Kallunpirva    1862
Recoil         1855
Desperado      1831
ProTappara     1609
Rantt3         1581
Tuukka_Ahokas  1240
7-Zack         1126

4 tykkäystä

Yes :v:, kiitokset Kaskelle ja Turuselle!

Grande Catastrof, ainoo analyyys-

Sijoitus ei täysin miellytä, mutta kovana suorituksena pidän sitä että @Raymo jäi taakse.

Minä en syyttele varausvuoroa menestymättömyydestä.
Ihan itse olen varaukset suorittanut ja kannan siitä vastuunkin.

1 tykkäys

Ei hyvä, muttei huonokaan! Ilman vaihtoja mentiin. Kiitos @ozzi hienoa työtä!

Tästähän tuli ihan nousujohteinen kevät, mutta mun 9. Sija ei taida riittää kuin Ruissalon aurinkorannalle saakka?

Ei riittänyt ja ohessa pilasin näköjään Levtchin loppurunkosarjan naaraamalla hänet rupusakkiini. 16 peliä joukkueessani tuotti 1+2=3 +1. Sitä edelliset 16 1+8=9 +6.

1 tykkäys

Kyllähän tämä meni ihan perseelleen. Ei paljoa Strömwallin varaus pelastanut, vaikka valitsin miehen vasta neljännellä tai viidennellä kierroksella. :smiley: pentele