Johan Motin, HIFK.
Saan seuraavalla kerroksella joka tapauksessa haluamani maalivahdin, koska tässä välissä varaavilla on jo maalivahdit. Nyt valitsen:
Aleksi Heponiemi, Kärpät
Lasse Lappalainen, Kalpa
Topi Nättinen , Saipa
Pyörälä, Mika, Kärpät
@Button vuoroon.
Rauno-lohko oli varausten kärjessä vielä lauantaina, sittemmin ilmeisesti raju alkuvauhti on iskenyt takaisin ja sijoitus on… no, Rauno-lohko on edelleen mitalisijoilla.
- Jussi (75 varausta)
- Jukka (73 varausta)
- Rauno (67 varausta)
Varausnopeushan korreloi suoraan turnaussijoituksiin.
Olisko tuossa nyt tullu joku pilkkuvirhe? Meidän lohkossa (Jukka) alkoi juuri 4. Kierros ja jos on 17 osallistujaa niin 3 täydestä kierroksesta tulee 51 varausta. Ja neljännestä kierroksesta on tehty ehkä 4-5 varausta nyt.
Edit. Mä ite laskin nyt väärin kyllä, onhan siellä menty 4 täyttä kierrosta pääsimpähän sanomaan vaikka vaimoni sanoja lainaten olin taas väärässä niin kuin aika usein muulloinkin kun siltä kysyy
Hitaampi tahti, tarkemmin mietityt varaukset
Noniin. Eihän tässä tarvinnut odottaa vuoroaan kuin 38 tuntia.
Varataan viime kauden luottoukko:
Mikko Kousa, Pelicans
ja
Arttu Ilomäki, Lukko
Tyrväinen, Juhani, IFK.
Veit button Kousan IHAN NENÄN EDESTÄ. En jotenkin hoksannut edellisellä kierrokseksella, että oli vapaana ja vielä vetänyt noin kovilla tehoillakin.
Noh, eteenpäin sano… Seuraavaksi @kontio
Minä arvoin vielä Tyrväistäkin joukkueeseeni, mutta myös hän oli mulla viime vuonna ja tahdoin vähän vaihtelua ja etäisyyttä Tyrväisen veljeksiin
Kousa oli varmaan vapaana, kun ei tarkalleen tiedä koska on pelikuntoinen ja milloin on huippukunnossa. Ei ole meinaan pelannut harjoituspelejä.
Jep. Mutta kuitenkin potentiaalinen 30pisteen puolustaja, jos on kunnossa ja pelaa sen 50matsia edes. No on siellä vielä onneksi jotain jäljellä, vaikka nyt on vika vuoro kyllä niin lopussa, että varmaan aikalailla kaavitaan padan pohjaa… Eli varmaan menee tän vuoden joukkue viidellä pelimiehellä ja yhdellä toivotaan toivotaan arvalla.
Nyt meni edeltä monta sopivaa joten varataan ennenkuin muut ehtivät kauden tuleva komeetta
Joona Luoto , Tappara
Et sit voinu Karjalaista varata .No on muitakin vaihtoehtoja varattu…
En voinut kun oon Joonaa hehkuttanut jo pari kautta, mutta en uskaltanut vedättää pidemmälle
Rasmus Tirronen, TPS
@Terzi
Santeri Lukka, TPS
Mike Halmo, Ilves