@Maalivahti @Desperado Merkkasin teille varaamanne pelaajat, tarkistakaa, että meni oikein. Tuo, ettei pysty tägäämään yli kymmentä käyttäjää liittyy käyttäjän luottamustasoihin. Kukaan ei siis ole töpeksinyt. Tämä on ongelma, jota emme tajunneet ennakkoon. Pitää kehittää siihen jokin ratkaisu.
Onko sillä niin väliä onko se tägätty wiki-viestiin? Nimi vaan perään ilman @-merkkiä niin @henkilökunta voi korjata myöhemmin jos niikseen.
Aaron Gagnon, Lukko
Seuraavaksi @Petri
Varaan MV Janne Juvonen, Pelicans.
Seuraavana @jph
Varaan Tommi Taimi, HIFK. En pysty päivittämään listaa.
Seuraavana @Tapola
Niin, ei tuo oman nimen lisäys onnistu tägillä eikä ilmankaan, kun se vissiin vain laskee, että viestissä on yli 10 tägättyä käyttäjää => viestin muokkaus ei vaan onnistu. Tästä seuraa sekin, etten pysty laittamaan niitä kommentteja pelaajien yhteyteen kuten toivottiin.
Ei minulla tosin mitään kommentoitavaa edes ole, mutta testasin silti, eikä toimi.
Poistakaa joku tägäykset Wiki-viestistä ja korvatkaa boldauksella. Mä en itse ole koneen äärellä ennen iltaa, enkä puhelimella jaksa näprätä.
@Kilo lupasi tehdä muutoksen.
Elikkä poistin tägäykset ja korvasin nimet boldilla.
Eli varaajat: Huom.! Obs.! Merkatkaa varaamanne pelaajan perään oma nimimerkkinne boldattuna.
Boldin saa, kun maalaa sanan ja painaa työkalupalkissa olevaa B-symbolia tai vaihtoehtoisesti näppäimistöstä ctrl-b, kun sana on maalattu.
Varaan siis kaksi: ensimmäinen on ensimmäisen kierroksen viimeinen varaus, toinen on toisen kierroksen ensimmäinen varaus.
Shaun Heshka, P, Kärpät
Otso Rantakari, P, Tappara
Seuraavana vuorossa uudelleen @Tapola jolla on siis kaksi varausvuoroa käytettävänään.
eiköhän vuorossa ole @jph?
Varaan Mikko Kalteva, JyP
Seuraavaksi @Petri
@Tapola’lla nyt kaksi vuoroa rästissä.
Jani Lajunen, Tappara.
@Sardion seuraavaksi.
@Sardion in kaksituntinen meni. Nyt on @Desperado’n vuoro kello 18.27 asti.
Ilkka Heikkinen Tps
@Maalivahti ole hyvä
Teemu Eronen, HIFK.
@Recoil jatkaa.
@Tapola’lla kaksi vuoroa rästissä (varaa, kun ehdit).
@Sardion’illa yksi vuoro rästissä.
J-P Hytönen, JYP