Liiga-draft 2017-18, lohko Marja

Vedetään hatusta Kousa Mikko, Pelicans
@Rommi seuraavaksi

Puolustus kunnossa kun varaan

HPK Lehtivuori Joonas

Seuraavaksi @Eemeli2111

Iikka Kangasniemi, Pelicans
@kanada

Michael Parks, Sport.

Seuraavaksi joku muu.

@Desperado

Carlsson Patrik Hifk

@Eki jatkaa

Ilari Filppula, Tps
@Kirveskaari, herätys ja aamusumpit naamaan, sun vuoro.

1 tykkäys

Aamulla pantu täällä toimeksi.

Niko Mikkola, Tampereen Tappara.

@Kake herätystä sinnekin.

Kohta mulla on joulu, koko yön oon odotellu. Tämä rupeaa käymään parisuhteen päälle kohta :joy:

2 tykkäystä

Antti Lehtonen, Ilves.
Seuraavana @Tomi

Seuraava kaveri ei esittelyjä kaipaa, hallille matka lyhenee 2,5 kilometriin ja asuinpaikkana pysyy edelleen Raision kuningaskunta.
Mun valinta on Tomi Kallio TPS :ok_hand:
@konna27 ole hyvä

Janne Niskala Lukko

@Varilasit saa jatkaa

Denis Godla ,Kalpa @Sardion voi jatkaa

Napataan sitten puolustukseen Miika Koivisto, Kärpät

Ole hyvä @rizka

Olipa mietittävää, mutta arpomisen päätteeksi päädyin Erik Thorelliin. @senhus.

Eetu Laurikainen, JYP
Seuraavana @Petri

Nyt minulla on kalpea aavistus NHL-managereiden fiiliksistä, kun heidän haluamansa pelaajat tulevat lähelle, mutta viedään just ennen kuin oma vuoro koittaa kaiken maailman Sardioneiden taholta. Sitten vielä Rizka otti seuraavan vaihtoehtoni, joten täytän puolustajapoolini valitsemalla:

Urho Vaakanainen, SaiPa
Casimir Jürgens, Pelicans

@senhus

1 tykkäys

Miro Heiskanen, HIFK
@rizka

Oooh, melkoista riskiä, mutta se ei pelaa joka pelkää.

Ilman Sardionia olisit saanut Thorellin. Mä olin todella lähellä varata Koiviston jo kakkoskierroksella, mutta päätin kuin päätinkin luopua hänestä saadakseni mieleisen maalivahdin. Sitten muut sivuuttivat Koiviston 25 kertaa, kunnes se 26. nappasi hänet juuri nokkani edestä!

Heiskanen on erinomainen valinta. Annan 95 prosentin todennäköisyyden sille, että pelaa HIFK:ssa ensi kauden. Missaa pelejä prospektiturnauksen ja U20-kisojen sun muiden takia, mutta silti.

Nyt on minunkin napattava se puolustaja, jos aion saada laatua. 26 varauksen jälkeen on varmasti enää jämiä jäljellä.

Mikko Kalteva, JYP.