Vedetään hatusta Kousa Mikko, Pelicans
@Rommi seuraavaksi
Iikka Kangasniemi, Pelicans
@kanada
Michael Parks, Sport.
Seuraavaksi joku muu.
Carlsson Patrik Hifk
@Eki jatkaa
Ilari Filppula, Tps
@Kirveskaari, herätys ja aamusumpit naamaan, sun vuoro.
Kohta mulla on joulu, koko yön oon odotellu. Tämä rupeaa käymään parisuhteen päälle kohta ![]()
Antti Lehtonen, Ilves.
Seuraavana @Tomi
Seuraava kaveri ei esittelyjä kaipaa, hallille matka lyhenee 2,5 kilometriin ja asuinpaikkana pysyy edelleen Raision kuningaskunta.
Mun valinta on Tomi Kallio TPS ![]()
@konna27 ole hyvä
Janne Niskala Lukko
@Varilasit saa jatkaa
Denis Godla ,Kalpa @Sardion voi jatkaa
Napataan sitten puolustukseen Miika Koivisto, Kärpät
Ole hyvä @rizka
Olipa mietittävää, mutta arpomisen päätteeksi päädyin Erik Thorelliin. @senhus.
Eetu Laurikainen, JYP
Seuraavana @Petri
Nyt minulla on kalpea aavistus NHL-managereiden fiiliksistä, kun heidän haluamansa pelaajat tulevat lähelle, mutta viedään just ennen kuin oma vuoro koittaa kaiken maailman Sardioneiden taholta. Sitten vielä Rizka otti seuraavan vaihtoehtoni, joten täytän puolustajapoolini valitsemalla:
Urho Vaakanainen, SaiPa
Casimir Jürgens, Pelicans
Miro Heiskanen, HIFK
@rizka
Oooh, melkoista riskiä, mutta se ei pelaa joka pelkää.
Ilman Sardionia olisit saanut Thorellin. Mä olin todella lähellä varata Koiviston jo kakkoskierroksella, mutta päätin kuin päätinkin luopua hänestä saadakseni mieleisen maalivahdin. Sitten muut sivuuttivat Koiviston 25 kertaa, kunnes se 26. nappasi hänet juuri nokkani edestä!
Heiskanen on erinomainen valinta. Annan 95 prosentin todennäköisyyden sille, että pelaa HIFK:ssa ensi kauden. Missaa pelejä prospektiturnauksen ja U20-kisojen sun muiden takia, mutta silti.
Nyt on minunkin napattava se puolustaja, jos aion saada laatua. 26 varauksen jälkeen on varmasti enää jämiä jäljellä.
Mikko Kalteva, JYP.