Liiga-draft 2017-18, lohko Marja

Mika Järvinen, Sport

@Desperado ole hyvä.

Villeeeeee Vahalahtiii; Lukko,Rauma,Suomi

@Eki varaa seuraavaksi

Jere Karjalainen Tappara. On jostain syystä vapaana vielä tässä vaiheessa vaikka pommittaa yli 20 häkkiä tulevalla kaudella, valitsen siis hänet.
@Kirveskaari jatkaa

4 tykkäystä

Valinta: ruma ja karvanen Mathew Maione Kalpa

Itku silmässä jätän Poikkari-Lassen markkinoille.

@Kake

3 tykkäystä

Teemu Eronen, Hifk.
Seuraavana @Tomi

mä jätän vielä Åstenin kuitenkin ottamatta mutta otan samasta jengistä hyökkäyspäähän viimeisenä lenkkinä mediassa veljensä varjoon pahasti jäävän HIFK:n Juhani Tyrväisen.

@konna27

1 tykkäys

Ville Meskanen Ilves
@Varilasit saa jatkaa kun heräilee

Joona Luoto @Sardion jatkakaa…

1 tykkäys

Oho drafti olikin edennyt yön aikana jo minuun. Periaatteessa klo 8:00 vasta lähti aika juoksemaan.

Vielä on ainakin pari maajoukkuetason puolustajaa jäljellä, mutta Lassea en minäkään pysty joukkueessani katselemaan, joten napsaistaan Veli-Matti Vittasmäki, Tappara

@rizka s’il vous plaît!

Viisikkoni tähän mennessä:

Ojamäki - xxx - Koivula
Koivisto - Vittasmäki
Rynnäs

2 tykkäystä

Minun vuoro, oletan. En puhu ranskaa!

Valitaan jäljellä olevista hyökkääjistä se, jonka katto on korkeimmalla. Petrus Palmu, TPS. Odotettavasti pelaa jo liiga-avauksessa, 16.8. kerrottu olevan 2-4 viikkoa sivussa alavartalovamman takia. Vuoro @senhus’ille. Minä jatkan hyökkääjien pohtimista.

2 tykkäystä

Lasse Kukkonen, Kärpät
Seuraavaksi @Petri

1 tykkäys

Yritin vaan olla erilainen “nuori” :grin: Palmu oli kyllä itselläkin harkinnassa. TPS-fanit hehkuttaneet häntä todella paljon. Viimeinen hyökkääjävalinta tulee olemaan paha, sillä monta tasavahvaa ehdokasta on jäljellä.

Aaaaargh, olin niin tyytyväinen siihen, ettei kukaan ollut älynnyt napata Petrus Palmua!!! Kirjoittaisin tähän jotain ilkeää, jos ottaisin tämän tosissani.

Hetki pieni, varaan muutaman minuutin sisään.

2 tykkäystä

Simon Suoranta, Ässät
Alexandre Texier, KalPa

@senhus

Joukkueeni on siis:
Suoranta - Jasu - Texier
Vaakanainen - Jürgens
Larmi

Luulisin päässeeni aika halvalla. E: tjaa, 2 130 000. Viime skabassa 2270k, ja noin puolen välin halpuus muihin nähden. Ei tuolla liigapörssiin pääsisi :smiley:

2 tykkäystä

Jerry Turkulainen, JYP
@rizka

Peltola"C"-Suomela-Turkulainen
Kukkonen-Heiskanen
Laurikainen

4 tykkäystä

En mä osaa päättää! Liikaa hienoja pelimiehiä tarjolla. Joku noista on huipputekijä, mutta kuka? Tuskin se ainakaan Kärppien Mikael Ruohomaa on, mutta hänet minä silti haluan.

Du bist dran, @Sardion!

3 tykkäystä

Viimeinen valintani on ensi kauden suuri sensaatio eli Teemu Turunen, HPK

@Varilasit ollos hyvä!

Kuusikkoni on siis:

Ojamäki - Koivula - Turunen
Koivisto - Vittasmäki
Rynnäs

Saku Mäenalainen,Kärpät @konna27 jatkaa E.Voisko joku merkitä tämän ja edellisen varauksen listaan on vähän kiire.

2 tykkäystä

Lisäsin Mäenalasen ja Luodon sinulle. Nyt lista vaikuttaisi olevan ajan tasalla tämän lohkon osalta.

Jussi Markkanen SaiPa
@Tomi

1 tykkäys