Nyt on melkonen muukalaislegioona, 2/6 pelaajista suomalaisia. On muuten tähän astisista joukkueista myös kaikista kallein.
Paha paha. Miro Heiskanen, HIFK. Saattaapi joutua vielä pakkikaupoille kauden alussa!
Kallio, Laganiere, Haataja
Lehtivuori, Heiskanen
Hrachovina
@terppp paketoi Draftin!
Ja katsos joo silmä käteen, @BlueOval vielä myös!
Äläs hosu… Mulla on vielä maalivahti varaamatta.
Hoidan varaukseni kun töistä kotiin ehdin.
Ihmettelinkin että jo on kova taso, kun NHL:n kolmosvaraus ei meinaa kenellekään kelvata. Eiköhän tuo Suomessa pelaa.
Vesalainen mulle eli joukkue on muotoa.
Kuusela-Ruohomaa-Vesalainen
. Heikkinen-Lukka
. Juvonen
Hoidan rästivuoroni pois…
Maalivahtivalinta osui tulevan kauden parhaaseen tulokkaaseen:
TAP Heljanko Christian
Emme toivo Domin loukkaantumista missään nimessä, mutta joskus Tsekin ihmemiehenkin on levättävä. Silloin on Heljangon paikka loistaa, Tapparan timanttisen puolustuksen takana.
Jos kaadumme maalivahdin vähäiseen pelimäärään, niin ainakin pelipaidassa on oikeat värit.
JJJ-hyökkäysketjun täydentää pari lupaavaa pakkia, jotka saatiin naarattua lähikunnista.
Joukkue siis seuraavanlainen:
Jarno Kärki - Juhani Jasu - Jere Karjalainen
Mikko Kalteva - Petteri Nikkilä
Christian Heljanko
Kuten huomata saattaa, on Jarno Kärki siirretty laitaan forumin yleisen näkemyksen mukaan.
Tällä porukalla lähdetään hakemaan suoraa pudotuspelipaikkaa…
Susiryhmä on valmis. Lopulliset joukkueet alla.
- vihreä = hyökkääjä
- keltainen = puolustaja
- punainen = maalivahti
- valkoinen = ei löydy vielä Liigapörssistä
Viitaluoma Ville kahdesti
Juu eli Aleksi Elorinne pitäisi olla Hatchetmanin 5. kierroksen varaus.
@Capitano, @Tapparafani_97: Kiitos, korjattu.
Muistitko vielä vaihtaa korjatun kuvan vanhan tilalle? Itsellä ainakin näkyy vielä tuo vanha.
Olisiko porukalla mielenkiintoa laittaa tähän pientä panosta. Esim. jokaiselta osallistujalta 2€ panos ja voittajalle kustannetaan näillä jokin Tapparan tuotepalkinto.
Itselle kyllä käy. Vaikkakin ehkä “vedot” olisi ollut parempi tehdä ennen draftia.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Liiga-draft 2017-18, lohko Kallu
Nyt vasta huomasin että tuossahan on minun kohdalla virhe. Elikkäs väärä Mustonen tuohon merkattu. Joel Mustonen pitäisi olla.
Mustonen kuin Mustonen ja vielä sama seura. Vaihdoin nyt kumminkin Joeliksi.