Liiga-draft 2017-18, mitalipelit

Valitaanpa välillä joku myös HIFK:sta. Eli Juha-Pekka Haataja.

@rizka

No mä otan sitten TPS:stä jonkun. Ilari Filppula minulle.

Veini Vehviläinen Kärpät.

Pronssipelissä on myös aika tehdä pientä kokoonpanotuuletusta ja ottaa jokerikortti käyttöön:
Jarkko Malinen, HIFK
@rizka

Ilkka Heikkinen TPS:stä mulle. Runkosarjan takuumiehiä oli hän. @Button.

Kaiken skouttaamisen ylhäisimmän muodon, tilastoskouttauksen perusteella, valitsen
Oliwer Kaski HIFK.

Ja ei varmaankaan haittaa, kun ilmoitan, että viimeisellä kierroksella tulen valitsemaan
Oskari Setänen, TPS

@rizka

2 tykkäystä

Eric Perrin täydentää minun joukkueeni.

Siellä on kuulkaa eka peli pelattu. @terppp odotetusti kärkeen Kärppä-henkisellä joukkueellaan. Pistetys löytyy taas http://vps343155.ovh.net/gui/index.html#/draft, aivan sivun lopusta.

Käyttäjä  Pisteet
terppp    50
boca      6
3 tykkäystä

@terppp’n Kärppä-legioonan johto on vankka, mutta on syytä pitää varansa. Vasta kaksi peliä on pelattu ja Tapparan pelaajat ovat lämpiämässä.

Käyttäjä  Pisteet
terppp    81
boca      17

Tänään pelataan pronssiottelu ja siten myös Liiga-draftin pronssiottelu.

Pronssipeli on pelattu ja “voittaja” löytynyt.

Käyttäjä  Pisteet
Button    64
rizka     18

Draftin kolmossijan vie suvereenisti @Button! :3rd_place_medal:

5 tykkäystä

Ennen ottelua oli kyllä huolta ilmassa, kun turkulaiset koettivat sabotoida joukkuettani, eivätkä peluuttaneet vanhasta tottumuksesta Setästä. No @rizka antoi tasoitusta, kun Perrinin Erkkiä ei pronssimatsi napostellut.

Kyllä tämä pronssisija lämmittää pitkän kauden jälkeen. Vuosien kuluttua voin kiikkustuolissa vr-laseilla katsella tätä draftin-pronssimitalia, joka on harkitusti aseteltu digitaalisen takan päälle, aivan siihen Metsola-patsaan viereen. Silloin tämä pronssi maistuu varmasti vielä paremmalta.

Suuret kiitokset draftin organisaattoreille ja kanssakilpailijoille tästä huvista!

6 tykkäystä

Eilisen perusteella Kukkos Lasse oli oikein hyvä valinta :smile:

1 tykkäys

Pisteenlasku ei ole vielä valmistunut, mutta voittajan voi hyvällä omallatunnolla silti julkaista: onneksi olkoon @terppp tästäkin!

Nonniin tuplamestari sitten :smiley: empä ois tätäkään uskonut ihan heti. Kiitos @boca lle finaali vastuksesta :slight_smile:

4 tykkäystä

Ajoin pisteenlaskun käsin niin saadaan kausi pakettiin.

Kauden 2017-2018 Tappara.co Liiga-draftin virallinen mestari on @terppp!

Käyttäjä  Pisteet
terppp    211
boca      163
5 tykkäystä

Saadaanko me Liiga-draft tälle kaudelle?

Lainaukset toisesta ketjusta, kysymys noin viikon takaa. Pistän tämän ketjun nyt lukkoon.

1 tykkäys