Eli veskarimarkkinat ostettiin tyhjiksi ja mulle jäi Töpseleiden maalivahdit. Ehkä olisi pitänyt ottaa Domi avausvuorolla. No ei se mitään, nyt saan jättää mokkevalinnan kuudennelle kierrokselle. Lisäksi toivoin Heshkaa puolustukseen, mutta ei kai sitten. Siispä:
@rizka harmittavaa, että molemmat mulla. Voit tietysti aina heittäytyä pois kilpailusta ja siirtyä bocan fanijoukkoihin. Seuraavana omiin riveihin liittyy Kuuselan Kristian Tapparasta. @Button
En tiedä tuliko tehtyä virhe, kun valitsin Heikkisen. Kova on luotto hyökkäyksen, että tulosta tulee. Yllärinä Kivihalme joka pelaa Heskan parina niin pitkään kunnes Koivisto vielä palaa, jos edes pelaa enää. Veini tulee olemaan kovin maalivahti ja toivotaan ,että pää ei sula.
Mulla oli kolme tepsiläistä ja yksi . Tarvitaan tukku ihmeitä Heiskaselta ja Ruohomaalta, jotta tästä kammetaan finaaliin @terppp’n kärppälegioonaa vastaan.
Ei tämä niin synkkää olekaan. Mun joukkue on noussut takaa 21 pisteen karkumatkalle maanantain pelien myötä, kun Lehtonen, Heiskanen ja Palve osuivat ja samaan aikaan @terppp’n joukkueella oli kehnompi päivä. Toisessa parissa @Button on ahtaalla, mutta hänellä on neljä IFK:n pelaajaa, joten lihava leidi ei ole vielä kiekaissut. Tilanteet ennen viidettä Kärppien ja HIFK:n kohtaamista:
Joo, se on nyt minun Lankinen, Tyrväinen, Eronen ja Thorell vs.@boca n Heshka, Bertrand ja Carlsson.
Ahtaalla ollaan, mutta vielä on toivoa. Bertrand ja Carlsson selkeitä alisuorittajia. Minulla vähän tasaisempi ryhmä, mutta kukaan ei ole päässyt pisteissä Heshkan tasolle. Mitä pidempään pelit jatkuvat, sitä paremmat saumat minulla on.