Olikos pudotuspeliformaatti jo päätetty?
@Dillinger ja @Dominik49 olleet ainakin aktiiveja?
Itsellä ainakin näyttää kalenteri lähiaikoina melko täydeltä, joten en uskalla lupautua, että keräisin wikit jne.
Tuo aikaisempina vuosina käytössä ollut kahdeksan parhaan puolivälierät ja neljän parhaan välierät on ainakin ollut toimiva malli. Oletus ennen kautta oli kaiketi, että tuolla jatketaan.
Noniin, kiitos vaan EHT kun pilasit meikäläisen kaikkien aikojen kauden. No, ehkä se joihinkin muihin vaikutti myös, mutta taisin ainakin Sinisessä lohkossa se suurin kärsijä olla. No ei auta itku markkinoilla, tsemppiä pudotuspeleihin @Jopeti @Imuri @Devilady @Nuti @Bilbo @Kake @Tommi @Tomi
Minun tilanteeni näytti pitkään melko huonolta mutta loppua kohti yllättäen alkoi joukkueeni parantaa sijoitustaan. Press oli tietysti suurin tekijä 743 pisteellä. Justus Annunen suurin pettymys vain 79 pinnaa.
Mites tällaisessa formaatissa jatketaan, ei vaihdeta mitään vaan mennään samalla jengillä päätyyn saakka?
Aikaisemmin on jokaiseen pudotuspelisarjaan varattu uudet pelaajat jäljellä olevista jengeistä.
Meillä meni @Nuti sitten päinvastoin, tipuin reilusta kärjestä 8-9 sijan paikkeille EHT hässäkän myötä. Pari sijaa nousin muutaman viimeisen kierroksen aikana😁
Kyllä. Minä en menettänyt EHT:n takia mitään. Aleksi Mustosen otteet kohenivat loppua kohden, Otto Rauhalakin paransi kuin sika juoksua.
Kyllä saa olla tyytyväinen runkosarjaan. Melkein koko kauden ajan lohkon kärkikolmikossa ja lopulta runkosarjan voitto selvällä piste-erolla. Ei minulla kuitenkaan ollut mielestäni alussa mikään kovin joukkue paperilla, mutta kaikki suorittivat melko tasaisesti koko runkosarjan ajan.
@Nuti pleijareissa kohdataan!
Ohhoh! Kerrankin mukana vielä runkosarjan jälkeenkin
Huomenna pitäisi puolivälierien alkaa, mutta ei ole vielä saatu varauksia liikkeelle. Mä voin toki ketjun avata, mutta toivottavasti kaikki ehtivät varaamaan.
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Liiga-draft 2021-22, tilanneseuranta