Liiga-draft 2021-22, lohko Rata

Korjattu :+1:

2 tykkäystä

Tässä mä olen!
Edit. Elis miten se mun valintavuoro nyt menee? En oo ollut puhelimen äärellä ku olen ajellut Turusta kohti Sotkamoa koko päivän :blush:

3 tykkäystä

Aivan loistavaa! :+1: Sulla on nyt kolme pelaajaa valittavissa. Ne kun valkkailet niin päästään jatkamaan normaalisti hommaa.

3 tykkäystä

34 kilsaa hotellille jäljelle mutta mäpä pysähdyn jaloittelemaaman ja teen valinnat niin pääsee homma jatkumaan.

5 tykkäystä

Varataan rästi uorolla Les Lancaster

1 tykkäys

Mä varasin seuraavat pelaajat:

Markus Nurmi, TPS
Pavol Skalicky, Lukko
Honka Anttoni, JYP

Seuraavana vuorossa on kuka?
Oletettavasti tulin käyttäjän @oneandonly tilalle mutta kumpaan suuntaan mennään?

Kiitoksia kaikille kun pääsin mukaan! Eilen harmitti kun näytti ettei mahdu, ja tämä draft on ollut usealla kaudella jo todella mielenkiintoista seurata vaikka Tapparalla ei pelejä olisikaan, joo, olen luultavasti ainut palstalla joka päivittäin on seurannut draftia :joy:

10 tykkäystä

@Kask aloittaa 4 kierroksen sitten, sen jälkeen @kontio

2 tykkäystä

Otetaan rästistä Kristian Pospisil, Lukko.

Työt vähän häiriköi tätä päivällä varailua.

Nyt menee vaikeaksi valinta kun aikeeni Lancasteriin menin paljastamaan ja se napattiin nenän edestä…

Hmm…

Anrei Hakulinen, Lukko

@kontio jatkaa

Otetaan Saku Mäenalanen.

Ja vuoroon @Tommi

4 tykkäystä

Pitkän pohdinnan jälkeen otan Oskari Salmisen Jukureista.
Seuraavana @Virvelia_kainaloon

1 tykkäys

Iikka Kangasniemi @Sardion

1 tykkäys

Meinasin ottaa Mäenalasen jo edellisellä, mutta ajattelin vielä hieman venyttää. Olisinkohan saanut, jos olisin varannut ensin hänet ja sitten Erosen?

2 tykkäystä

Mä olisin kyllä todennäköisesti Erosen ottanut jos olis ollut vielä vapaana. Nyt näytti jäljellä olevat puolustajat niin tasaiselta massalta, että päätin ottaa maalivahdin.

1 tykkäys

Itse meinasin Kangasniemen tai Mäenalasen ottaa viime vuorollani. Tarvitsin kuitenkin pakin ja ajattelin, että ehkä jompikumpi voisi olla vapaana vielä seuraavalla vuorollani.

Päädyin lopulta Nousiaiseen ja no… ei se putkeen mennyt.

1 tykkäys

Minulle kävi sama moka Nousiaisen kanssa toisessa lohkossa. :slight_smile: (Mutta hän on tosi kova sitten, kun palaa.)

1 tykkäys

Niin on. Viime draftissa minulla oli pelaaja, joka keräsi vain noin 60 pistettä ja pääsin silti playoffeihin omasta lohkostani. Kyllä Nousiainen vähintään tuon 60 pistettä kerää helpostikin. Pitää vaan toivoa, että muut pelaavat hyvin, eivätkä mene klesaksi.

(Pelaaja oli Vehviläinen, joka lähti takaisin Amerikkaan.)

1 tykkäys

@Sardion varailee rästivuorolla ja varauskello lähti tikittämään @Devilady

1 tykkäys

Käyttäkääs koko puolituntinen jokaisella vuorolla, kun se on paha lähteä täältä Hartwallilta arpomaan sopivaa pelaajaa joukkueeseen.

@Devilady varailee rästivuorolla ja varauskello lähti tikittämään @edu67