Liiga MTV Katsomossa (ent. CMore): Sisältö, selostajat ja studiotiimit

Miksi Ojanen on pelannut toisella numerolla?

Pari viikkoa ennen SM-liigan alkua syliin putosi vielä yllätysvahvistuksena Janne Ojanen, joka ei löytänyt paikkaansa New Jersey Devilsistä. Myöhäisen joukkueeseen liittymisen takia Ojanen nähtiin kirvesrinnoissa tällä kaudella pelinumerolla 33, kun Mika Välilälle oli jo annettu tuttu 8.

1 tykkäys

@BlueOval huigee hetki ja tässä purkaantui 13 vuoden pitkä odotus :blue_heart::orange_heart:

2 tykkäystä

Katoin nyt tän Tien päällä Tappara jakson ja oli kyllä mukavaa juttua Tapparasta ja hieno ohjelma. Mun täytyy sanoo että en ole vuosiin kattonu kovinkaan usein mitään hoki-ohjelmia ja kaikki pelistudiotkin on aina ilman ääntä. Nykyään monesti selostuskin on meikäläisellä pois. Oon vaan turtunu tohon samankaltasuuteen kiakko jutuissa ja ohjelma formaateissa vuosien ajan, vuosikymmenten ajan.

Nyt kuitenkin annan Siim Liivikille posia, kun vasta ekan kerran näin näissä hommissa. Mulla on ollu näköjään ihan väärät ennakkoluulot. Johtuen vissiin pelityylistä, minkä ennemminkin yhdisti juroon ja “kovaan” tyyppiin. Samaten Helsingissä/pääkaupunkiseudulla huseeraminen pitkään ja jonkunmoinen räppäri juttu ei ollu vakuuttanu mua.

Liivik osottaukin oikein lepposan oloseksi kaveriks ja sopi tohon Vallinin pariks. Kyllä tätä ohjelmaa voin tostekkin kattoo.

Ja viä Cmorelle posia Pekka Saravosta. Hän on pitkälti ainoo syy, että edes joskus on äänet mulla viä päällä. Hieno mies ja uskon että on jämpti kaveri siviilissäkin kameroitten ulkopulella.

7 tykkäystä

Hockey Night Live -ennakkostudiot ja Liiga-lähetykset Subilla:

12.2. Sub klo 18.00, Ässät – HIFK
19.2. Sub klo 18.00, Tappara – Lukko
26.2. Sub klo 18.00, Ilves – Sport
5.3. Sub klo 18.00, HIFK – Kärpät
12.3. Sub klo 18.00, Ässät – Lukko
19.3. Sub klo 18.00, TPS – Pelicans
26.3. Sub klo 18.00, otteluvalinta julkaistaan myöhemmin
2.4. Sub klo 18.00, otteluvalinta julkaistaan myöhemmin
9.4. Sub klo 18.00, otteluvalinta julkaistaan myöhemmin

Kannattaa katsoa Hockey Nightin jakso nyt maanantailta. Kristian Tanuksesta paljon juttua. Suosittelen.

3 tykkäystä

On tämä mennyt skeidaksi, kun Liiga-klippejä ei löydy enää mistään. Telia sentään tuuttasi kaikki jäähyt ja maalit samaan putkeen, mistä ne sai noukittua helposti. Nyt jos haluaa yrittää löytää jotain, pitää käsi työntää sillisalaattiin ja usein nostaa tyhjä arpa. Maalit sentään löytyy jossain määrin helposti Liigan sivuilta otteluiden seurannoista – ainakin suurin osa.

4 tykkäystä

Jos on C-More paketti, niin kyllä siellä on maalikoosteet joka pelistä.

Mestistä tulevina vuosina Cmorelta.

3 tykkäystä

Erinomainen reagointi Liigalta ja C Morelta. Nyt pääsee katsomaan myös muita ottelupareja.

Maanantai 19.4.

Kello 16.00
Lukko - Ilves
TPS - Pelicans

Kello 18.30
HIFK - Kärpät
Tappara - KalPa

Tiistai 20.4.

Kello 16.00: ​​​​​​​
Lukko - Ilves
TPS - Pelicans

Kello 18.30
HIFK - Kärpät
Tappara - KalPa

Torstai 22.4.

Kello 16.00
Pelicans - TPS

Kello 18.30
Ilves - Lukko
Kärpät - HIFK
KalPa - Tappara

Perjantai 23.4. (tarvittaessa)

Kello 18.30
Ilves - Lukko
Kärpät - HIFK
Pelicans - TPS
KalPa - Tappara

Sunnuntai 25.4. (tarvittaessa)

Kello 16.00
Lukko - Ilves
TPS - Pelicans

Kello 18.30
HIFK - Kärpät
Tappara - KalPa

5 tykkäystä

Höh, potentiaalisesti lähes kaikki ensi viikon illat menee teeveen ääressä…

4 tykkäystä

Olin jo tulossa kirjoittamaan, että miksei näin tehdä. Hienoa reagointia Liigalta. :+1:

3 tykkäystä

Äkkiä reagoivat ilmaiseen vinkkiin otteluketjussa.

Hyvä että on kuitenkin iltapelejä Tapparalla.

Omasta mielestä ihan älytön alkamisaika tuo 16.00.
Suurinosa ihmisistä on töissä varmaan 7-17 välisenä aikana.
Et pääse halliin mutta et näe telkkaristakaan.

Olisko esim. 17.30 ja 20.00 ollu liian vaikea?

4 tykkäystä

Jep. Itku olisi päässyt jos Tapparan peli olisi alkanut klo 16.00 ja työpäivä loppunut 17.00.

1 tykkäys

Yli 32-vuotiaat pelaajatkin saattavat olla virkeämpiä iltapeleissä, mikä hyvä.

Tämä liittynee julkaistuihin ravintoloiden rajoituksiin, mutta ei siitä sen enempää tässä ketjussa.

1 tykkäys

Herätys siellä! Välierät menossa ja erätauko viihde uusinta, ja toisella erätauolla sama uusinnan uusinta! Yrittäkää edes! @TeliaPartio

15 tykkäystä

Tämä! Kyllä pleijareiden tauolla kuuluu ehdottomasti olla studioisännät aliarvioimassa Tapparan pelitapaa.

2 tykkäystä

Tuotantoon liittyviin asioihin emme pysty vaikuttamaan, C More on päätösten takana koskien lähetyksiä. // Katja

3 tykkäystä