Liiga MTV Katsomossa (ent. CMore): Sovellukset ja tilausvideopalvelu

Yhteensä 4-5 tuntia yrittänyt ensin kuukausi sitten ja nyt uudestaan saada tätä perkeleen Mtv katsomoa näkymään. Niin vain ei näy tuotteet, vaan jatkuvasti pyytää aktivoimaan MTV+, jotta näkisi kiekkoa. Telian päässä aktivoitu ja härvätty monet kerrat ja tilaus on siellä joo, mutta MTV+:lla ei näy.

CMore oli oikein toimiva, mutta ihan käsittämättömän perseestä painia tuntikausia tällaisten asioiden kanssa. :rage:

Rahat kuitenkin viedään.

2 tykkäystä

En ole havainnut minkäänlaista upgradea Cmoreen nähden, joka toimi koko ajan itsellä loistavasti. Katsomon TV-sovellus on ainakin todella hidas ja käytettävyydeltään surkea.

8 tykkäystä

Piti erätauolla vähän vakoilla minkälaiset painit Porissa oli ollut.
Onko nyt niin että lähetystä ei voi kelailla ja selailla haluamaansa kohtaan?
En minä ainakaan löytänyt mitään samanlaisia nappuloita mitä CMoressa oli millä sai surffailla taaksepäin.
LG ja telkkarin omalla sovelluksella yritin.

3 tykkäystä

Saman ongelman kanssa painin eilen. Sähköpostin linkin kautta kun liittyi tais homma ratketa. Eli vahvistus sieltä.

Ainakaan LG:n applikaatiolla ei onnistu käynnissä olevien pelien kelailu ja myös menneiden lähetysten kelaus aivan annelista.

Kyllähän tuo nyt aivan sieltä ja syvältä on varsinkin NFL pelien katselun kannalta kun pitäisi sujuvasti skippailla mainoskatkot mutta ei niin ei. Kännykällä nyt kurkkii nuo yksittäiset tapahtumat kuten eilisen derbyn ”tappelu”.

Pakko vaan ihmetellä miten toimiva applikaatio vaihdetaan aivan raakileeseen eikä vaan muutettu cmoren ulkoasu vastaamaan maikkarin omaa.

4 tykkäystä

Kovin moni valittaa Katsomosta eri someissa. Parasta olisi äänestää lompakollaan, eli irtisanoa ja ottaa Discovery (tai joku muu vaihtoehtoinen tapa). Telia-Maikkari saa tosin silti rahansa, koska omistaa oikeudet, mutta kyllä siellä joku tilastomittari värähtää, jos asiakkaat kaikkoaa muualle.

Itse tein vaihdoksen jo etukäteen, kun oli vahva haju siitä, ettei CMore-Katsomo siirtymä tule menemään putkeen.

1 tykkäys

Vissiin tämä? :point_down:t2:
Discovery+ Sport & MTV Urheilu 34,99€/kk.

Oliko tälle vielä monta muuta vaihtoehtoa?

1 tykkäys

Eikös ainakin operaattoreiden sisältöpalveluiden kautta myös saa, eli Elisan Viihde ja kilpailijoiden vastaavat.

1 tykkäys

Telia ei ole ainakaan tehnyt etsimisestä erityisen helppoa. :angry:

1 tykkäys

Sen verran jutku olen etten irtisano telian kautta tilausta joka on halvempi kuin mikään mitä on tarjolla atm.
Ja epäilen suuresti että maikkaria kiinnnostaisi vaikka ihmiset tilaavat discoveryltä tai mistä vain kunhan rahat kilahtavat heidän kassaan.

Itse päätän pitkän, yli 10-vuotisen tilaukseni Liiga-kiekosta. Meni sen verran huuruun ongelmat Telia/CMore → Katsomo vaihdoksen kanssa, ja ilmeisesti Katsomo on vielä heikompi, kuin CMore. Kelaan pelejä paljon ja alotan yleensä 1-2 tuntia livelähetyksen alkamisen jälkeen, ja ilmeisesti Katsomossa nämä ei toimi. Tämä palvelu ei ole minulle (en vieläkään toki ole saanut sitä itse kokeiltua, kun asiakkuus ei syystä tai toisesta siirry). Mutta joo, tämä oli Liigan osalta tässä. Muut harrastukset sitten tilalle.

1 tykkäys

Teen itse samaa. Nämä kaikki toimivat Discoveryllä.

2 tykkäystä

Itsellä Sony Android TV ja siinä Katsomo on toiminut ihan moitteetta. Keskiviikon pelin katsoin jälkikäteen ja kelasin erätauot pois, ei mitään vikaa. Mutta varmaankin Android sovellus puhelimiin ja padeihin on auttanut vs joku harvinaisempi platform.

Edit: mutta vaihdan myös Discovery puolelle että saa katsottua kahdella laitteella

1 tykkäys

Kyllä pelin pystyy aloittamaan myöhässä alusta ainakin.

En tiä itellä ainakin toimii katsomo. Voi alottaa pelin alusta tai livehetkestä, pystyy kelaan edes ja takasin ja kaiken lisäks toimii kahdella laitteella samaan aikaan :muscle:
Apple-TV käytössä :+1:

@Acetho

2 tykkäystä

Toimiiko tämä lähetyksen ollessa käynnissä vai myös sen päätyttyä, esim seuraavana päivänä?

Kyllä ainakin äsken sain eilisen pelin pyöriin :+1:

1 tykkäys

Lähetyksen ollessa käynnissä. tottakai seuraavana päivänä katsottuna lähetyksen saa alkamaan alusta :smiley:

1 tykkäys

Mielenkiintoista.
Katsomossa ei pitänyt pystyä katsomaan samaa peliä kahdella laitteella.
Nyt pyörii kuitenkin Tappara-Sportin erätaukoviihde molemmissa telkkareissa.

Lisäksi löysin mahdollisuuden kelailla peliä taaksepäin.
Telkkarin Chromecastissa on tuo mahdollisuus ja toisen telkkarin Air Playssa myös.

Katsomon sovelluksessa plussaa kelauksessa on se että ruutuun tulee kerralla aina 10 sekuntia lisää eli kun naputat kuus kertaa lähetys etenee sen 60 sekuntia. C-moressa meni yleensä jumiin kun useemman kerran naputti, piti edetä aina se oliko nyt 15 sekuntia kerrallaan.

Lisäks viive tuntuu olevan huomattavasti pienempi kun cmorella :ok_hand: