Liput Tapparan peleihin 2015-16

Joo itekki alotin hyvis ajoin ennen tasaa ja nyt lopetin - ei lipun lippua.

Ite aion painella refreshiä kymmenen sekunnin välein vaikka sinne puoli kuuteen asti kun lipunmyynti päättyy. Mitä tahansa kunhan sais lipun ja pääsis huutaan äänen käheeks ja taputtaan kämmenet kipeiks!

1 tykkäys

Olis nyt Tappara sitten suoraan sanonut, että toimistolta saa ainoastaan. Jos on mennyt näin, että sieltä vain.

Jos näin on, niin kyllä isot miinukset tiedottamisesta. Klo 12 ticketmasterin ilmoituksen perusteella olin päivittämässä ja nyt klo 13 Tapparan ilmoituksen pohjalta. #farssi Kun lipun vain saisi…

3 tykkäystä

Tapparan facessa joku tyttö kirjoitti: “Kissanmaan toimistolta saa, trokaritulppana vain yksi/asiakas. Itse sain lipun ja olen kiitollinen”

Eli olikohan niin, että vain toimistolta…? Aika ihmellistä, että sitä ei suoraan kerrottu, jos näin oli… :confounded:

Tässä kohtaa voi todeta vaan että voi perkele.

Ei menny homma ihan ku strömsössä jos pelkästää toimistolta sai, ja asiasta tietämättömät on potkuja uhaten yli puolituntia näpyttäny refreshiä…

Monelta lipputoimisto aukeaa hallilla?

Meillä onneksi töissä oli muiden seurojen faneilla solidaarisuutta. Näpyttivät kaikki omilla koneillaan mulle lippua, mutta ei. No asiakasvirta ei tänään suurta ole, joten klo 17 asti sorvin ääressä näpytetään äffemmaa. Toivo elää!

En kyl usko että halille on jätetty lippuja…

En myöskään usko, että luukulla vielä olisi jotain myynnissä. Sen verran kuumaan kamaa liput ovat.

Olisin vaan hakenut sieltä sinne nimellä jätetyt liput, mutta ei sille sitten voi mitään. Ollaan menemättä. :smiley:

1 tykkäys

Eikös ne aukea 1,5h ennen peliä? Tai ainaki näin luulisin, kun ovet halliin aukee myös silloin.

Kävin tuossa just juoksulenkillä räntäsateessa. Asun toimistolta parin kilsan päässä ja lähdin kirmaan samantien kun luin täältä, että vapautuneet liput olisivat myynnissä vain toimistolla. Niinhän ne sitten olikin. Jonossa oli noin 15 ihmistä, juuri kun pääsin jonoon myivät etummaiselle viimeisen paikan… Siitä sitten samaa ravia räntäsateessa se pari kilsaa takaisin kotiin. :smiley: Eli turha lähtee enää toimistoltakaan hakeen lippuja jos joku sitä vielä miettii. Voihan rähmä.

Vastaan itse itselleni:

Hallin lipunmyynti aukeaa 2h ja ovet 1,5h ennen ottelun alkua

1 tykkäys

Itse painelin toimistolle ja siellä oli 5 lippua myytävänä. Eipä tietenkään itelle riittänyt.

Mihin aikaan kävit? Itse menin tuossa noin varttia vaille kaks, jollon jonossa oli noin 15 henkee ja myivät silloin etummaiselle viimeisen. Oletin siitä, että ois kymmeniä ollut myynnissä kun vielä noinkin pitkään oli jäljellä.

Olin siinä puol 2, tässä vaiheessa lippuja ei vielä myyty. En sitten tiedä oliko heti 13:00 myyty myös lippuja. Siinä sitten tuli 5 lippua myyntiin. Tulit varmaan paikalle siinä vaiheessa, kun 4 ekaa oli just myyty.

Jaa’a. Jokohan ne oikeesti myi kaikki loput vai onko niin ovelaa että pistävät niitä iltapäivän mittaan aina muutaman kerralla myyntiin?

Toimistolle ei ainakaan tule enää myyntii. Kaikkia liigan kautta varattuja ei välttämättä lunasteta ja ne sitten tulevat ticketmasteriin myyntiin.

Siellä tosiaan isoon ääneen huudettiinkin, että 5 lippua vapautuu.

Sain juuri ticketmasterin lipun A2

6 tykkäystä