Liveseuranta: Euroviisut 13.-17.5.2025 (ja UMK-finaali 8.2., Melodifestivalen 8.3.)

Erika veti kyllä hyvin eikä kipale ollut semmoista prnoa kuin pelkäsiin. Eli Erika saa mun puolestani pärjätä vaikka voittoon asti. En ole tiellä. :wink:

1 tykkäys

On kyllä huvittavaa, että tiistain semifinaali oli kuin joku euroviisujen alkukarsinta tähän verrattuna.

3 tykkäystä

Täytyy sanoa, että jos näin kävi, niin jatkoi todella teräksisellä otteella loppuun asti. Aika kova kantti taitaa olla.

1 tykkäys

Toistoja takana.

1 tykkäys

Jeps, pari kertaa vedetty.

1 tykkäys

Muuallakin kuin Spotifyssa.

3 tykkäystä

Montenegro, Georgia, Iso-Britannia, Tanska… Näitä EN mielelläni näkisi jatkossa. Helpompi näin päin kuin miettiä, ketkä jatkoon.

Britit on automaattisesti finaalissa, BIG 5 -maa kun on.

1 tykkäys

Minä muuten luulen, että Trump ei olisi Eurovision fani

2 tykkäystä

Tanskan mielelläni näkisin. Montenegro ja Georgia saa luvan kyllä jäädä pois :joy:

1 tykkäys

Kiitos!! Tanska pääsi finaaliin sitten 2019!!

3 tykkäystä

Itävalta finaaliin! Nyt ei ehkä yllätys. Mutta jääkö Erika vika vertailuun… jännää.

Suomi finaaliin! Jes jes jes!

13 tykkäystä

Aika yllättäviä maita menee finaaliin. Esim Malta, Liettua ja Latvia. Ja toisaalta ulos jäi Irlantia ja Australiaa. No, nää onkin Euroviisut. :sweat_smile:

1 tykkäys

Kreikka vikana vinaaliin!! Pitikö manata heidän näyttävän jo luovuttaneilta. Se arpa kuitenkin voitti. Aussit ulkona kuten myös Irlanti.

1 tykkäys

Irlannin ulos jääminen suurin pettymys itelle.

2 tykkäystä

Lauantaista tulee kyllä mielenkiintoinen!

1 tykkäys

Iso yllätys, että Milkshake Man jäi semifinaaliin. Tsekkiä odotin myös finaaliin.

Saatiin tällekin selitys:

5 tykkäystä

Sitten grande finaali. En tiedä, kenen kelkassa sitä olisi, KAJ vai Erika. Ehkä molemmat.

3 tykkäystä