Hieno juttu, että Blind Channel vei! Josko Suomi pitkästä aikaa taas yltäisi finaaliin
Ainakin biisin pitäisi erottua viisuissa selkeästi edukseen. Toki joku muukin aina sinne tuo rockia.
Hieno juttu, että Blind Channel vei! Josko Suomi pitkästä aikaa taas yltäisi finaaliin
Ainakin biisin pitäisi erottua viisuissa selkeästi edukseen. Toki joku muukin aina sinne tuo rockia.
Paras voitti! Ja toki, kun metallimiehiä olen, niin olen tyytyväinen. Emäntä, joka on vimpanpäälle viisufani oli ihme kyllä kanssani samaa mieltä
No, Johnny Logan tai Carola Häggvist voittaa kuitenkin…
Jaaha, siellähän alkaa melodifestivalen… Eiköhän nää umk-höyryillä mene
Jaha! Alko kummelin musavisan turkulaisilla melodifestivalen. Turku ulos?
Mr Jameson onneksi jännittää kanssani.
Kyl ruåttalaiset osaa. Toi eka biisi hakkaa UMKn biisit
Mistä kukin nyt sattuu tykkäämään.
Juu makuasioita sanoi Luffe kun muniaan nuoli…
Mustasch melodissa? Ja minä kesken kappaleen sanoin, että mikä perkele siellä yrittää rokkia lollottaa
Minä olen juuri päättänyt. Suomi ja Ruotsi lähettävät yhteisen ehdokkaan.
Valintani on Folke Runqvist.
Sokia Kanava oli kyl paree.
Mustaschia pitkään kuunnelleena semmonen levyn 9 biisi…" Täyte ralli" valitettavasti
Ai perhana. Mä näin ton Blind Channelin viime Elokuussa Kymin Dark Rivereillä. Aattelinkin että oli tutun kuuloinen nimi.
Ei kuitenkaan mun kuppi teetä, vaikka ihan vakuuttavasti esiintyivätkin.
Ja meni paras jatkoon.
Fiksu on emäntä!
Ketju avattiin ajastetusti 86 päivän kuluttua.
Tästä tämä taas lähti. Ensimmäinen Liettua ihan jees. Slovenia puolestaan perinteisempää balladilinjaa.
Australian muuttuminen viisujen vakiovieraaksi jaksaa kyllä edelleen ihmetyttää. Tai tavallaan ei, koska viisuissa kaikki on kiinni rahasta.