Liveseuranta: Formula 1, kausi 2018

Mahtavaa!!! Vettel kyllä nolo. Ei voinu edes läpyjä tulla heittään Kimille paalun kunniaksi.

Jos Vettel selviää huomenna ekasta mutkasta niin Räikkösen voittomahdollisuudet on 0%. Talli laittaa Kimille niin kyynisen taktiikan, että Sepi menee kuin vahingossa ohi ja voittoon.

5 tykkäystä

Räikkösen Kimi on suurin, ja paras. Jotkut tosin sitä ei koskaan myönnä. Heistä viis.

Forza Kimi. Aivan mahtavaa. Onhan tämä todella iso juttu, yes ja yes.
Huomenna lisää. Kimi on sen ansainnut.

9 tykkäystä

Upea suoritus Räikköseltä ja vähintään ansaittu paalu! Vielä, kun voitto huomenna niin aijai! No ei passaa vielä niin pitkälle mennä, koska Vettelillä on kulta lusikka perseessä. Uskon ja toivon Räikkösen voittoon huomenna.

1 tykkäys

Saa nähdä saako Kimi studion tänään sekaisin niinkuin eilen. :grinning:

1 tykkäys

Mun mielestä hehkuttaminen aiheesta on ihan ok. Ääntäki tietenki tulee sillon korotettua. Toi kuitenki oli aika teennäisen kuulosta huutamista huutamisen vuoks - mun mielestä. En tykkää tommosesta, vaikka Juuselasta selostajana pidänki.

Kohta on lähtö

Saas nähdä mitä tekee Vettel blokkaako Kimin lähdössä??

Jos Hämis pääsee Vettelin edelle, Kimillä on saumat.

Joutuuko Kimi päästämään Vettelin heti lähdössä edelleen vai tuleeko “ongelmia” varikolla?

Kimi sai hyvän lähdön

Hamilton blokkas Vettelin

1 tykkäys

Ja lisäksi oli vielä Vettelin oma vika

Ei tarvita ongelmia, kuskien renkaidenvaihtoajalla voi taktikoida niin ettei kukaan huomaa…

Tulee mielenkiintoinen kisa.

Toivottavasti Salon ennustus ei kokonaisuudessaan pidä paikkaansa, eli Kimi voittaa ja ilmoittaa lopettavansa…

Vettel munasi ihan itse tilanteensa kun Hamilton oli jo edellä.

Vettel ajoi itse Hamiltonia päin

2 tykkäystä

Turva auto pois radalta

Verrari on ihan paska.

Eiku Verrari on ihan törkeen kova.