Ei satans. Sitten ymmärrän. Pitäkää Kimi Matias poissa niiltä pursilta gorillapukuineen.
Ja sitten mennään 46/57 ajettu.
Valtteri prkl.
Max vs leclerc. Lets go
Ei ole varsinaista inhokkia sarjassa, mutta nuo Hammyn radiokommentit… Jatka vielä muutama vuosi niitä, niin ehkä löydän inhokin. “The strategy hasn´t been blaah blaah…”
Kylläpä Bottas jää paljon Mersuista.
Seinän töniminen?
Mulla on selkeä inhokki, Verstappen. Vituttaa nähdä isäänsäkin Jos The Gravel Bossia kuvissa.
No joo, sama. Mutta ajattelen asiaa kokonaisuutena. Max kaikessa munapäisyydessään, oli kuitenkin se, joka sai tämän yhden valtakauden poikki. Isänsä on kyllä luku sinänsä ![]()
Ainaki Hamilton kiittää tiimiä voitoissaan. Ärsyttää kyllä tuo ininä. Aina sanotaan, että voitetaan ja hävitään tiiminä, mutta joskus vois Hamilton hävitä ihan oman syyn takia
Max Verstappen ottaa voiton ja muut nuolee näppejä💪 Red Bullin kone ei leivo (tällä kertaa)
E. Ja nopein kierros joten 26 pojoo mukaan.
No minun korvissa se tiimin kiitely vuosien saatossa on muuttunut muotoon: “Kiitos, että jaksatte kaikki painaa pitkää päivää. Minulle! Muistan teitä kaikkia naureassani matkalla pankkiin”.
No vähän joo. Uskon että näitä ei kuulla ainakaa tällä kaudella.
Vaikka koko Verstappenin suku onkin, mitä on, niin itsekkäistä syystä tällä kaudella voi heitä vähän “kannattaa”. Se, että Kimi Matias olisi punaisten viimeisin mestari tämänkin kauden jälkeen, sopisi minulle.
Lajihan on muuttunut helvetisti Schumin kulta-ajoista. Silloin ei ollut mitään testirajoituksia ja Schumi pisti Ferrarin omalla radalla kaikki äijät töihin 24/7 ja Ferrari palasi huipulle.
Nykyään ajelellaan simulaattoreilla (no, Kimi ei ajellut…) ja sitten tullaan radalle ja ihmetellään, että miksi auto pomppii.
Mutta onhan Max sukupolvensa paras kuski. Vaikka on aggressiivinen niin antaa olla. Onneksi kasvanut niistä 2017 ajoista.
Ei onnistu itellä, Max on omissa kirjoissa niin häikäilemätön mulkku, että ei voi kannattaa.
On kyllä. Silloin 17-vuotiaana oli aika raivostuttava tapaus.
Ymmärrän. Odotellaan, että Tuukka tulee ja ottaa sarjan haltuunsa. Päästään näistä Maxeista ja Hammyistä ![]()
Tässä se syy miksi kannatan Maxia. Häikäilemätön mulkku joka osaa ajaa. Ei mikään kiltti kansikuvapoika joka antaa tilaa.