Lukaku kyllä hakeutuu paikoille hyvin ja ajoittaa mm. nuo pystyjuoksut suorastaan loistavasti. Mutta kun ei osu, niin ei osu.
Taskuissa on tiloja, minulla luultavasti edelleen näiden kisojen jälkeenkin. Ei ole kavereiden keskinäisessä kisaveikkauksessa vielä mun rivi lähtenyt kiitoon. Kiva näitä on kattella, vaikka Huuhkajien mukanaolo toki nostaisi mielenkiintoa n. 14-kertaiseksi.
Saas nähdä pystyykö Belgia nousemaan tasoihin. Ihme kipsi Belgialla on itse kisoissa. Karsinnat eivät takaa mitään. Slovakia uskoo itseensä.
Nyt se kärkimies jo vaihtoon.
Siitä ei enää Lukakukaan saanut sudittua ohi.
E: Äh, taitaa olla kuitenkin paitselo.
No nyt se Lukaku osui. Veikkaan, että Slovakia saa vielä kyytiä kun kuparinen rikkui.
Ei voi olla totta, Lukaku! Jinx-jinx-jinx.
No, Var on vielä ohitettava. PAITSIO.
Jasso! Hahahaa!
Selvä paitselo.
Lukaku ei tässä pelissä maalia tee. Pitäis jo uskoa!
Kalliit kisatuopit tyhjeni tippoina ilmaan tuossa belgialaisten maalijuhlinnassa. Tuplaturhautuminen, kun vietiin juomat ja maali.
Slovakialaisia nurin ihan kolmittain. Pelaavat selvästi toisilleen. Onneksi ei Pohja on äänessä. ![]()
Belgia oma tuttu itsensä.
Joo, Lukaku on “lähellä”, metrin päässä maalilta. Ja ampuu puolimetriä ohi, sivuverkkoon.
Ihanaa peliä.
Nyt syödään pallo ja vähän kaverikin ![]()
![]()
Toiseen päähän kun noi tilanteet olis ollu niin 2-3 maalia olis tehty, on joukkueiden puolustuksilla iso tasoero.
No, tästä lohkosta jatkaa kolme joukkuetta. Belgia nuijii Ukrainan 5-0 ja menee jatkoon.
Slovakian suoraviivaisuus ja kaksinkamppailuvoima ovat myös hyvällä tasolla. Voi olla jatkossa hankala vastustaja muillekin.
Lukaku tasoittaa. Oli kyllä todella vapaana maalin edessä.
Noni, menihän se! Lukaku katteli kyllä itekin epäuskoisena pallon perään, kun se lensi verkkoon. Varmaan ajatteli ensin vanhasta tottumuksesta, että ohihan se meni.