Liveseuranta: Jalkapallon EM-kisat 14.6.-14.7.2024

Pavel.

2 tykkäystä

Belgialle normipäivä isoissa kisoissa.

1 tykkäys

VAR pilasi jalkapallon. Kaikki inhimillisyys katosi lajista ja nyt tämä on yhtä vhs:n kelaamista.

Toki Slovakian juhlimista on kiva katsella.

3 tykkäystä

Iltaottelussa maalipörssin tuleva voittaja laittaa vähintään kaksi, ellei jopa kolme. Lukaku voisi katsella pelin.

Ranska on onneksi eri maata. Se ei ole Belgia.

1 tykkäys

Silti se Saksa yli vyöryi. Niin tekee näissäkin kisoissa jossainvaiheessa :wink:

Villi arvaus, ettei Slovakiassa tehdä huomenna tuotantoennätyksiä. :grin:

Mä oon eri mieltä, jos olis VAR ollut hiukan kauemmin ollut olemassa niin suosikkijoukkueeni olis voittanut sieniliigan.

Itävalta ei Ranskaa voita. Tai sitten Var tekee “temppujaan”. :wink:

Meillä oli tänään vuonna 2014 syntyneiden poikien futispeli. Tuli muuten ihan samanlaisia syöttöjä oman maalin eteen vastustajalle jalkaan kuin tuossa Slovakin ekassa maalissa Dokulta.

Aa mä meinasin turneeta että Saksa tulee ja vyöryy Ranskan yli vähän silleen vertauskuvainnolista. En tän illan pelejä :slight_smile:

1 tykkäys

Molemmat repi niinkuin aina näissä tilanteissa, eikä tilanne muutu siltikään, vahinko tahi ei, kädellä pallo hallintaan.

Jaa, liian varhaista (itselleni) vielä ajatella muuta kuin lohkojen tapahtumia. :wink:

1 tykkäys

No nyt, Mpabbén arvostus nousi itsellä helvetisti, hienoa!

1 tykkäys

Noin nuoreksi en sinua arvellut.

2 tykkäystä

Sekin maali olisi ollut vielä paitsio.

Arvelit kuitenkin nuoreksi. Otan tämän valtaisana kohteliaisuutena!

2 tykkäystä

Oli mielenkiintonen tuo studiokin kun periaatteessa alkuun kysyttiin Nurelta ”miltä nyt tuntuu ku duunit loppu”:sweat_smile:

1 tykkäys

Yhtään mukavaa ranskalaista en ole elämäni aikana tavannut, mutta sympannut aina jalkapallossa, löytyyköhän mistään lääkitystä tähän:)

Itävallan pelinrakentelu aivan luokatonta. Kaikki tekeminen menee tuohon prässäilyyn.

1 tykkäys