Liveseuranta: Jalkapallon Kansojen liiga ja EM-karsinnat 2018-2020

Mää tykkään Kuusisen selostuksista kyllä, mutta ton jinxailun se vois lopettaa. Ei puoli tuntia ennen pelin loppua voi alkaa puhua voitosta.

1 tykkäys

Olen sanonut näin ennenkin ja sanon nytkin:

Kaunista pojat, kaunista!

Pohjanpalolta loistava rakentaminen!

Laji kun laji niin Trepulla on kyä tuuletuksissa aina oikeenlaista fiilistä :+1:

2 tykkäystä

Täytyy joku päivä kattoo golfia! XDD

2 tykkäystä

Ainoo vaan että kun tiukaks menee niin oikeasti jännä laji sekin, et en ihmettelis vaikka vastaavat tuuletukset löytyis sieltäki :smiley:

1 tykkäys

Vastajinxasin mielessäni selostajan megajinxauksen. Tosin taidan olla kolme minuuttia perässä.

2 tykkäystä

Hauskaa kun ei itse tarvi seurata tätä matsia ollenkaan. Naapuri kyllä pitää huolen siitä, että tietää kun Suomi tekee maalin :joy:

5 tykkäystä

Mukavasti raikaa laulut stadionilla. Oikeastaan koko pelin ihailtavasti jatkunut

3 tykkäystä

Jolle vähän turhaantui. En ymmärrä kyllä miksi.

Tuut ensi kesänä mun caddieksi. “UUPEEASTI IRTOAA TIITIKULTA JA PÄÄTYY SYYYVÄLLE METSÄÄN!!!”
:grin:

8 tykkäystä

Glen Kamara on aivan ylivoimainen pelaaja tuossa keskikentällä.

Katsokaa kuinka kaikkien muiden kohdalla pallo vie miestä ja äkkiä pitää löytää paikka mihin syöttää. Sitten kierrätys tulee Kamaralle jolla on yhtäkkiä kaikki maailman aika. Pelaa välillä ekalla kosketuksella, välillä kuljettaa parikymmentä metriä. Ikinä ei tule hätä. Varmasti ihana pelata tuommoisen vieressä. Aina kun tulee hätä, voi pelata pelivälineen turvaan kutoselle.

4 tykkäystä

Espanjan maajoukkue häviää Liigassa ja Suomi tulee voittamaan jalitsussa. Hieno päivä.

Ai kun oli nätti passi Lodilta takatolpalle mutta ei ihan Pohjanpalo ylettänyt.

1 tykkäys

Harmikun Lod lähti meren taakse jäähdyttelemään, potentiaalia olisi ollut.

Ai että tuo Pukin kuljettaminen on hienoa katseltavaa. Suomelle siis hyvästä paikasta vapari ja keltainen kortti Armenialaiselle.

OOOIIIIJEEEENNUUUUUUUUUUUUUUUUS LAITTAA PALLON REIKÄÄN 13 LYÖNNIN JÄLKEEN!! ON SE KOVA! Vielä 17 reikää jäljellä, cama! :muscle:

11 tykkäystä

Toivion maali roikkuu ilmassa.

2 tykkäystä

Kamara on kyllä hyvä, tekee miljoona pientä asiaa loistavasti.

2 tykkäystä

Hyvin stuntattu :+1:

1 tykkäys