Liveseuranta: Jalkapallon Kansojen liiga ja MM-karsinnat 2020-2022

PILKKU!! Päivän selvä

Olen heppoisempiakin pilkkuja nähnyt joskus.

3 tykkäystä

Muutama kosketus ja maali. Siinä on se ero. Suomi hinkkaa keskiviivan ja rankkirajan väliä ja naapuri painaa muutamalla syötöllä maalipaikan. Se on vaan se materiaaliero.

2 tykkäystä

Onko tämä muka näin? Maaliero tasan molemmilla ja sen jälkeen Ukraina parempi keskinäisissä?

Olisi siitä vaparin voinut antaa.

1 tykkäys

Tehdyt maalit…

Totta kai hakee, mutta ei tarvitse itselle valehdella etteikö Suomi saa vähän eteen, kun esim. Benzema ei ollut edes avauksessa. Vai eikö vaan mahtunut? Jos tilanne olisi Ranskalle eri, niin peli olisi ollut erilainen. Ei passaa väännellä sanoja…

1 tykkäys

Mä luulen, että Bosnia vielä tulee. Viimeisellä minuutilla?

Ranskalla vaarallisuus on aivan eri tasolla. Mestarit tekevät kun siltä tuntuu. Pallonhallinan tasoittuminen ei kerro pelin maaliodotuksista tässä asetelmassa paljoa.

2 tykkäystä

En usko. Niiltä puuttuu Miralem Pjanic kaiken lisäksi.

Terveisin,
Pessimisti

1 tykkäys

Maalin päässä ollaan edelleen jatkopaikasta. Ja sen täytyisi tehdä joko Suomi tai Bosnia.

1 tykkäys

Juuri näin. Ranska antoi Suomen pelata ja vaihtoi kolmoselle tai jopa nelosvaihteelle parin vaihdon myötä. Mitään Suomen hienosti taistelevilta pelaajilta pois ottamatta, mutta onhan tämä oikeasti valtava ero. Suomi saa pitää palloa silloin kun Ranska antaa.

2 tykkäystä

Asenteesta ei voi Huuhkajia moittia.

5 tykkäystä

Suomi pelaa pallon kanssa yhtä hyvin tai paremmin kuin lauantaina mutta Ranska ei ole nyky-Bosnia, kaukana siitä.

2 tykkäystä

Nissilästä tulee melko paljon mieleen Teemu Tainio.

Huh, huh… Kovia poikia…

1 tykkäys

Olipa hieno maali!

1 tykkäys

On tuo Mbappe aivan älyttömän hyvä.

1 tykkäys

Huhhuh, mikä maali.

Ranska tekee kun tahtoo. Suomen kunto lopahtaa ja nyt myös usko.

1 tykkäys