Onpa erikoista vähättelyä osalla eiliseen voittoon. Taitaa nämä ”se nyt oli vaan harjoitusottelu” kommentit tulla henkilöiltä jotka eivät seuraa jalkapalloa lainkaan.
Ranska kuitenkin maailmanmestari eikä pelannut millään B-maajoukkueella vaan oli ihan huippumiehiä rosterissa.
Itselle tämä oli äärimmäisen iso päänahka ja antaa hyvää itseluottamusta ja uskoa omaan peliin!
Olen samaa mieltä, että oli todella iso voitto. Ranskalla todella laadukas joukkue jalkeilla eilisessä pelissä. Tulee mieleen vähän tosta vähättelystä täällä Tappara/Ilves asetelma. Ilvestä aina ali-arvioidaan ja vähätellää, mutta takkiin tuli viimeksikin.
Hieno voitto Suomelta ja näyttää sen miten isoin askelin suomalainen jalkapallo on mennyt eteenpäin.
Olihan toi eilinen harjoitusottelu joo, mut eipä Ranska näitäkään pelejä kovin montaa hävinnyt ole. Varsinkaan pienemmille ja vielä kotikentällä. Huikea voitto Huuhkajille. Kyllä tästä iloa riitti eilen ja vielä tänäänkin.
Aina ei tarvi sitä negaa löytää joka asiasta, Ranska kaadettiin ja ennakkoon siihen uskoi tuskin kukaan. Oi Suomi on.
Ja Pukki tekee käsittääkseni tähän ketjuun kuuluvan maalin. Bulgaria vastassa.
El Puqi is back! Tärkeä maali Suomelle.
Ammattimiehen viimeistely Pukki maalasi.
Kävipä Pohjanpalon jalka pahassa asennossa. Toivottavasti selviää vammoitta, mutta pahalta näytti
Pohjanpalo sai tuta kovuutta. Menikö nilkka. Huonoja uutisia. Forss tilalle.
Ja vapari vedettiin ns. harakoille.
Bulgariallakin alkaa olla viittä vaille paikkoja. Huolellisuutta nyt. Ja sitten pääsee Suomikin hyökkäämään. Mutta ei mene boksisyöttö perille.
Kenellekään ei tietenkään loukkaantumisia soisi, mutta ehkä kaikkein vähiten Pohjanpalolle. Pahalta näytti käveleminen, toivottavasti selviää säikähdyksellä.
Itse peliin, kyllähän Huuhkajat on ihan kuskin paikalla. Yhteispeli toimii hienosti.
Robin Loooooodd !!! Yes
Hyvä nopea hyökkäys Suomelta, mutta Urosen chippi menee raskaasti ohi.
Paha vastus tämä Bulgaria on kyllä meille. Tasaväkinen ja riittävästi taitoa vaikka Suomen kaatamaan, jos huonosti käy.
Loddddd!!! Ja 0-2. Hienoa. Pukin kudin riparista varma viimeistely. Mutta eteenpäin. Bulgarialle vapari. Suoraan Radetzkylle käsiin ja jakso ohi.
Mä oon tästä hieman erimieltä, molari sai hyvin kättä väliin mutta onneks oli sen verran kova veto että meni silti. Varmaksi mä en silti tota viimeistelyä sanoisi. Mutta pääasia tietenkin että maali tuli, 2-0 johdossa on kiva lähtee tauolle!
Onhan Suomen peliä mahtava katsoa juuri nyt! Ei tästä kumminkaan kauaa ole, kun 0-0 vierastasuri jotain Maltaa vastaan oli jo melkein, kuin voitto
Suomi vaikuttaa seuraavalta maailmanmestarilta.
Tämän hetken tuloksilla lohkon kärkeen ja viimeinen peli juurikin Walesia vastaan. Olisi kaikki omissa käsissä
Pitkälle ollaan edetty siitä, kun kävin kaatosateessa katsomassa surullisen kuuluisan Suomi - Unkari -matsin stadikalla…
Siihen minäkin vahvasti uskon!