Liveseuranta: Jukolan viesti, Porvoo 17.-18.6.2023

Kartan saa avata vasta kun lähtölaukas on tullut. Muutenkin näyttävät tässä ekalla osuudella aika vähän tuota gps seurantaa ettei kartta ja rastit selviäisi ennakkoon jälkimmäisille osuuksille.

1 tykkäys

Onkohan @Oijennus nukahtanut jo aurojensa kanssa. :thinking:

2 tykkäystä

Oikeet harrastajat voi istua viel Auralla… Ysiltä sit yhteislähtöön valmiille poluille.

Kyllä sitä täytyy nukkumaan, toivottavasti PAinavatSuunnistajatKAinuu tekee nousun jo ihan nimen takia
Ja toki Rafaelin polttariporukat :joy:

Heräilen ja rupean vetään kamoja niskaan ja ei kiinnosta pätkääkään lähteä rämpiin.

2 tykkäystä

Paska laji. Pikkaisen rankka maasto.

9 tykkäystä

Siellähän on otettu energiajuomaa isommallakin porukalla?

Tällä hetkellä 800 parhaan joukossa ollaan, mutta voi vielä elää.

5 tykkäystä

Tuohan ei ole huono lain. Tainnut jokunen porukka jäänyt ladun varteenkin?

En epäile etteikö olisi jäänyt. Meillä oli avaaja ja kolme viimeistä aika kovia. Itsehän vedin kunnon pannut kivikkoon. Housut repesi. Naarmut reiteen, kyynärpäähän ja rystyset verillä. Kiva laji.

6 tykkäystä

Mun mielestä tää on hieno laji😅
Itellä meni omaan kuntoon nähden hyvin. Ei yhtään pummia. Mut uusintalähtö 2-6 osuuksille oli kyllä aika näytös. Pirusti porukkaa ja ahdas lähtökarsina mut ajan kanssa sieltä selvis maastoon aivan järjettömässä pölyssä.
Itellä siis 6 osuus.

1 tykkäys

Mua rehellisesti sanottuna isosti harmitti lähteä tänä vuonna mukaan. Nyt sattuu joka paikkaan ja huomenna vielä lujemmin. Mutta on tuo kyllä tapahtuma.

1 tykkäys

Vaikka itse ei suunnistaja olekaan alkoi tässä kyteä ajatus pitäisikö tuonne yleisöön lähteä kun pohjanmaalle viesti ensi vuonna saapuu😁 (en toki tiedä millainen tuolla yleisöjärjestely yleensä on mutta kuitenkin)

Ilmanmuuta kyllä siellä on huomioitu yleisökin. Sit on yleensä pientä korvausta vastaan tai ilmainen kuten tänä vuonna kyyti lähimmästä kylästä paikanpäälle bussilla.
Lisäys:
Kisakeskus kuin pikku kaupunki, saa ruokaa jos jonkinmoista, intersport ja muita missä ihan hyviä kisatarjouksia. Metsäkirkko no jos tykkää sit myös se kuuluisa mallasrasti🍺

3 tykkäystä

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.