Ei käynnisty striimi, teknistä vikaa herjaa, “korjaamme ongelmaa parhaillaan”.
Tekninen vika ja korjaavat sitä. Ehkä kolmannessa erässä kuva näkyy.
Vili Kukkola kolmosen laituri vienyt Tapparan 1-0 johtoon, kun oli pelattu 01:08.
Paavo Kohonen ollut työlistetty 7 torjunnalla, kun taas virkaveli Ruotsalainen on torjunnnut kerran. Ainakin viimeistely on Tapparalla kunnossa.
Mulla on vähän mielikuva, että aina kun ykkös- ja kakkoshallissa on yhtä aikaa Ruutu-pelit menossa, niin kakkoshallissa on “tekninen vika”.
Niko Huhtanen vienyt Tapparan 2-0 johtoon ylivoimalla. Syöttäjinä Henriksson ja Pärssinen. Voin hyvin kuvitella, että maali on syntynyt maalin edustalta, joko riparista tai Henriksson on lätyttänyt rightin miehen lapaan.
Kohosella 11 torjuntaa ja Ruotsalaisella 7.
Nyt Ruutu perui lähetyksen teknisen vian takia. Suosittelen kaikkia Ruudun tilaajia laittamaan palautetta linkistä. Ruutu+ | Ruutu
Tappara johtaa edelleen 2-0 ja Tappara saanut toisessa erässä 6 kakkosta ja Sport 2 kakkosta. Ajassa 33:14 kummaltakin pistettiin 2 miestä jähhyaitioon ja kolmen syy oli väkivaltaisuus. Ilmeisesti naamaan oli hierottu hanskan märkää kämmen osaa.
Kohosella jo 28 torjuntaa, kun Ruotsalaisella vain 12.
Tappara 3-0 johtoon sentteri Jere Virolaisen viimeistelyllä ja syöttäjänä Henriksson.
Kohosella 29 torjuntaa ja Ruotsalainen edelleen vain 12.
Edit:
Tapparan ykkösen laituri ja kapteeni painaa pelin 4-0. Syöttäjänä jälleen Henriksson ja maali ajassa 43:19.
Kohosella 29 ja Ruotsalaisella 15 torjuntaa.
Edit.
Vili Kukkola painaa päivän toisen nyytin ja taululle 5-0 numerot. Sportin selkäranka on katkennut, kun Kohosella vain yksi torjunta kolmannessa erässä ja pelattu 10 minuuttia.
Naama hiessä tulin kotiin ja ekan erän missanneena hakkasin Ruutuun koodin “Gigantti2020” ilmaiselle kuukaudelle ja mitä vielä, nuorten paikallispeli ei toimi.
Joka viikko on onglemia. Ruutu vois pikku hiljaa kertoa mulle miksi jatkaisin tilausta?
Muistanko väärin, että joku joskus kirjotti, että harjotushalleista harvoin näkee pelejä.
Aivan surkeaa palvelua. Ymmärrän että filmit kuvataan seuravoimin, mutta en mitenkään jaksa uskoa, että syy on seurojen toiminnassa. Olen laittanut kahdesti palautetta Ruutuun, enää en jaksa koska vastaus on pelkkä voivoi ikävää. Neljä peliä olen yrittänyt ruudusta katsoa, kaksi ei näkynyt ollenkaan, yhdestä puuttui pitkät pätkät ja yksi toimi kunnolla.
Itse juuri kirjoitin palautteen. Lisäsin myös että saisivat lisätä tuohon tulospalkkiin pelikellon.
Ei aiemmilla kausilla ole niin vaikeaa ollut, väitän. Toki tässä välissä on poistettu se Ruudun seuralinkkikin. Enää ei voi tilata ns. joukkueen kautta. Ehkä se on laskenut tasoa.
No, katsotaan sitten kookoosaipaa, saatana.
Tulossivusto kertoo, että Ilves johtaa 3–1. Poop!
Siellä on peli muuten käynnissä taas. Ruutu+ näyttää luonnollisesti. Juuri meni IFK 1-3-johtoon.
Lisäys: Heti perään 1-4. Ompa vaikeeta.
Tapola ulos
Turpaan tulee liukuhihnalta. Ollaan kyllä oltu juuri tuon verran jäljessä ja jouduttu rikkomaan aivan liikaa.
Aiemmin taklattiin yksi helsinkiläinen lasarettiin, mutta siitä ei tuomittu mitään. Taisi olla kokoeroakin, mutta myös kontaktissa mahdollisesti likaa. Vaikea sanoa ilman uusintaa.
Joku tarkemmalla silmällä kautta seurannut voisi kertoa mitä tapahtuu. Sijalta 5 lähdettiin tähän otteluun IFK:ta vastaan joka ponnistaa sijalta 13 eikä hippaakaan saada. Onko kokoonpanoissa jotain kikkailua vai oliko Kaijakassa vaan eilen happy hour?
Hirveän montaa peliä en ole katsonut, mutta ainakin kaikki hyökkäysketjut laitettu eilisestä pelistä uuteen uskoon.
En tiedä onko siellä noussut Kärppien voittaminen hattuun vai mikä on kun viikon aikana on jätkät unohtanu miten lajia pelataan.
Sarjataulukko ei tosin tässä vaiheessa vielä pahemmin mitään kerro, totutusti HIFK:lla on kova porukka. Mutta tuolle eiliselle Ilvekselle ei kyllä pitäisi hävitä.
Tässä tokassa erässä on ollut vähän parempi -meininki.